Kas tsüklihäire? 04.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere ! HEAD UUT AASTAT!
Tülitan Teid järgmise murega . Nimelt on minu menstruatsioonitsükkel olnud üsna täpne(kestvus umbes 5-6p.-kogu tsükli pikkus 28p.+-2p.).Nüüd oli minu ehmatus väga suur, kui äkki keset tsüklit 15-päeval hakkas äkki erituma algul pisut kollakat, siis pruunikat-punakat tükilist eritist. Nüüdseks määrib juba kolmandat päeva. Olen olnud mitmeid kordi hädas ka tupeseenega ning mulle tundub, et ka seen on jälle tagasi, sest tünnen sügelust.Arstile veel aega kinni ei ole pannud, sest algas see kõik pühade ajal.Mingeid valusid ei ole, kui, siis parema munasarja pool on kuidagi soe. Vahekord oli 3p. enne veritsuse algust. Olen 33a. ja abielus.Kas võin kasutada praegu, kui veritseb,näiteks Femigeeli, et vähendada ärritust, ja mis põhjusel see üldse võis juhtuda. Viimati külastasin oma günekoloogi paar kuud tagasi, kes leidis kõik analüüsid korras olevat.

Ette tänades Mari.

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere,Mari! Tõenäoliselt on tegemist ovulatsioonijärgse vereeritusega,mis ravi ei vaja.Kuna aga tegemist on ka tükilise voolusega,siis võite päris julgelt kasutada Femigeeli.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Kas premenopaus?

Olen 35-aastane. 2 a tagasi sünnitasin kaksikud. Pärast seda on tekkinud unehäired (lastega magamata ööd jne) ja umbes pool aastat on tsüklihäired, mille põhjuseks on arsti arvates nüüd avastatud kollaskeha ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud A.!
Vastan küsimustele esitamise järjekorras:
1) munasarja tsüstid ehk funktsionaalsed vedelikud võivad anda m tsükli häireid ja veresegust voolust
2) nii noortel on võimalik ...

Loe edasi

menstruatsiooni ärajäämine

tere!
mul jäi septembris menstruatsioon ära, ning günekoloog kirjutas mulle duphaston tabletid, mille võtmise 5-ndal päeval menstruatsioon algas. varem on olnud ainult mõnepäevased kõikumised tsüklis.

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

#Tere. Kui tsükkel esmakordselt viibis, siis esialgu küll ei peaks muretsema hakata. Suuretõenäosusega põhjuseks võis olla nt kaalu langus . Jälgige vähemalt ühe tsükli osas ennast. Duphaston oli igal ...

Loe edasi

Logest ja menstruatsioon

Olen võtnud Logest pille umbes aasta.Otsustasin teha pausi , et kontrollida kas kõik on korras. Pole nüüd pille võtnud kuu aega ja menstruatsioon on hilinenud 3 nädalat. Rase pole kindalt. Kas see on normaalne ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Terer. Esimesed kuud peale pillide lõpetamist võivad esineda tsüklihäired. seega antud olukord pole midagi erilist. Dr Kadastik

Loe edasi

menstruatsioon pärast operatsiooni

Tere,

Olen 27. Mul eemaldati (avatud op) 5 nädalat tagasi vasak munasari (kasvaja), samuti paremast munasarjast väikesed kasvajad, mis kõik olid õnneks healoomulised. Kohe teisel päeval pärast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale operatsiooni munasarjadel võivad sellised tsüklihäired tekkida. Kuna üks munasari on olemas, siis tsüklilised hormonaalsed muutused organismis toimuvad edasi ja ka menstruatsioonid reguleeruvad ...

Loe edasi

näljutamine ja tsüklihäired

V.a. dr. Väli

Kas näljutamine kaalu langetamise eesmärgil ja äärmiselt ebakorrapärane toitumine võivad olla üle 30 aasta vanuses ebaregulaarse tsükli põhjusteks? Kas saab kuskilt nende teemade/seoste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Jah,siin on kindel seos.Ka internetis on piisavalt palju informatsiooni. Kasutage märksõna ANOREXIA.

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere

Mul on mure, kuna päevad on hilinenud juba 3 nädalat...

2 aastat kasutasin Harmonetit. Otsustasin teha pausi. Kuid nüüdseks tundub, et vaatamata ebaregulaarseks muutunud ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere K.!
Teie menstruatsioon taastub kindlasti (individuaalne kõikumine ühest kuust kuni ühe aastani). Teie puhul võiks probleemiks olla pisut väike kehakaal. Ei teeks paha, kui Te antud kehakaalus ...

Loe edasi

Menstruaalsükli Häired!

Lp. dr. Seemen! Kasutasin esimest korda rasestumisvastast vahendit Postinor. Mu päevad olid lõppenud umbes 4-5 päeva enne vahekorda, ja siis peale rohtude võtmist tulid nädala pärast uuesti. Nüüd on mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale Postinori võtmist tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus, see on reaktsioon sellele hormoonile. Menstruatsioon tuleb seejärel kuu mõõdudes või ka õigeaegselt. Postinori üks kõrvalmõjudest ...

Loe edasi

Menstruaaltsükkel

Tere!
1. Ma sooviksin teada mis võib põhjustada menstruaaltsükli häireid (stress, raske töö?).
2. Mul oli viimati menstrutasioon 07.juunil ja tsükkel kestab tavaliselt 28-29 päeva. Nüüd on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonide kõikumine , s.t. tsüklihäired võivad olla seotud stressi, ülemäärase vaimse või füüsilise koormusega, kehakaalu muutustega jt.
Kui rasedus on tõenäoline, soovitan teha rasedustesti. ...

Loe edasi

Rasestumisvastastest tablettidest

Kuidas siis ikkagi on nende antibeebipillide ohutusega? Mõned meedikud räägivad, et see on ikkagi peaaegu ohutu, pigem isegi raviva toimega (tsüklihäired), kõrvalmõjud olevat äärmistel juhtudel. Samas ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Valikutest on kõige ohtlikum soovimatu raseduse katkestamine naise soovil. Kõik muud meetodid on vähem ohutud. Igal ravimil (!) on kõrvaltoimed. Soovimatust rasedusest hoidumise meetodi ...

Loe edasi

päevade edasilykkamine

Austatud dr. Galina Litter,



Küsisin Teie käest paar nädalat tagasi, kuidas Minuleti vöttes oleks vöimalik päevi edasi lükata. Vastasite, et peaksin jätkama teise pakiga. Sooviksin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere Helle!

Kuna Minuleti tablettidel on ühesugune koostis, võite võtta neid edasi. Võimalikult kiiresti tuleks siiski teha 7-päevane paus, nagu tavaliselt. Nagu Te võisite aru saada, ei kuulu ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi