kas tsüklihäire 03.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere ja head alanud aastat
minul mure järgmine. viimane menses oli 21. dets. 30 .dets. käisin arstil, põhjuseks vooluse ebameeldiv lõhn. arst diagnoosis bakteriaalse vaginoosi ja määras raviks dalacini küünlad, kolmeks õhtuks. arst võttis ka proovi emakakaelalt.
peale arstil käiku hakkas kõht kergelt valutama. tegin ravikuuri ilusti ära aga teisel päeval peale ravi muutus kõhuvalu tugevamaks, peaaegu nagu mensese ajal, ainult et meenutab nagu emaka kokkutõmbeid.( mensese ajal ma seda ei taju.) ja ilmus verekiude sisaldav limane voolus. kõht pidevalt ei valuta, aga see-eest vahel vägagi tugevalt. valule järgneb ports verekiududega limast voolust. lima iseloomult läbipaistev, lõhnatu.
rasestumisvastaseid vahendeid ei kasuta aga arvan, et rase pole, sest viimane menses oli korralik.
mis see võiks olla?
olen vastuse eest väga tänulik

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Pöörduge naistearsti poole. On võimalik, et Teil on emaka põletik. Praeguseks peaksid olema valmis ka Teie emakakaelalt võetud analüüsid.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tsüklihäire

Tere olen 37 aastane ja mure selles et novembris jäi ära tsükkel kuni sinnani oli korralikult rasestumisvastaseid vahendeid ei kasuta ja kindlasti rase ka ei ole arvasin et on tingitud liigsest stressist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Muretsemiseks põhjust ei ole.Olete noor inimene ja aastas võib olla 1-2 anovulatoorset tsüklit,mistõttu menstruatsioon jääb oodatust ajast hilisemaks.Ostke apteegi käsimüügist 60 kapslit Kuningakepiõli ...

Loe edasi

Tsüklihäire

Tere!
Olen 45aastane ja päevad on jäänud hiljaks ja süda on pidevalt paha. Päevad pidid algama 5. detsembril. Olin novembris vahekorras ühe korra ja ilma kaitsevahendita, kuid abikaasa tõmbas enne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
suure tõenäosusega on tegemist tsüklihäirega, kuna kaks rasedustesti on olnud negatiivsed. Selles vanuses võib esineda tsükli kõikumisi sagedamini ja see on seotud muutustega munasarjade töös. ...

Loe edasi

Tsüstid munasarjas

Tere

Olen 27 aastane ja mul pole siiani regulaarselt käinud päevi. Arst ütles, et munasarjas on tsüstid ja määras mulle rasestumisvastased tabletid, millega läks asi paika. Lõpetasin 2 aastat ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tsüstid teil tekivadki tsüklihäire tõttu. Tsüstide eemaldamine ei muuda midagi, need tulevad uuesti,.Tuleks täpsustada tsüklihäire põhjus. Selleks tehakse hormoonuuringud.KUi teil loodulsliku rohu peale ...

Loe edasi

Kas Provera või pillid

Tere

Olen 44 aastane. Umbes aasta tagasi esines mul tsüklihäire (mitme päevane määrimine tsükli keskel). Arsti soovitusel võtsin 4 kuud Proverat. Nüüd on sama probleem, jälle tsüklihäire ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Karin!Ilmselt on Teil tegemist anovulatoorse verejooksuga,mis tavaliselt esineb fertiilse perioodi lõpus.Vajalik oleks sonograafiga vaadata emaka limaskesta paksust ,kontrollimaks kas ei ole tegemist ...

Loe edasi

tsüklihäire

Tere!
Olen 30 aastane naine, kahe lapse ema.Mure on selline, et nädal tagasi lõppesid mul vererohked päevad ja nüüd nädal hiljem hakkasid jälle vererohked päevad, ainult nädal vahet.Arsti juures ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
30-aastane naine on noor naine ja üleminekuperioodini on veel maa ja ilm aega. Kui günekoloog midagi erilist ei leidnud, siis võib arvata, et tegemist on tsüklihäirega, mis võib igal naisel ...

Loe edasi

emakakaela haavand

tere,
mure selline.mul kõrvetati hiljuti haavandit.nüüd on nädal läinud menstruatsioon üle. kas see on normaalne või peaksin minema uuesti vastuvõtule.rase ma olla küll ei tohiks.
ette tänades ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale emakakaela haavandi koaguleerimist on võimalik tsüklihäire tekkimine, s.t. menstruatsioon võib hilineda.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Kas selline haigus nagu tsüklihäire on olemas? Olen 21 aastane noor naisterahvas, kes varsti tahaks ehk hakata peret suurendama, aga vaevlen juba pikemat aega tsüklihäirete all ning olen kuulnud, et selliste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! M.tsükli häired on kahjuks küll üsna sage diagnoos ka minu patsientidel.Et täpset põhjust teada saada,oleks vajalik Teil määrata munasarjade hormoonide sisaldus vereseerumis ,vajadusel m.tsükkel ...

Loe edasi

tsüklihäire

Olen 20-aastane neiu ning võtsin 3,5 aastat antibeebitablette Marvelon, lõpetasin nende tablettide võtmise kaks kuud tagasi, kui päevad pole siiamaani hakanud. Tegin igaks juhuks ka rasedustesti, see oli ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise lõpetamise järgselt võib harva juhtuda, et menstruatsioonid ei alga või on alguses ebaregulaarsed. Kui Sul järgmise kuu jooksul menstruatsiooni ei tule, pöördu arsti poole. ...

Loe edasi

On see rohust?

Hakkasin kasutama agnucastoni. Nüüd pidevalt kergelt määrib. On see sellest rohust? Kas peaksin neist tablettidest loobuma? Mul on ka spiraal. Tänan!

Vastas dr Aire Sekavin

Kui määriv eritus ilmus peale Agnucastoni kasutamist, on võimalik ,et määrimine on põhjustatud sellest ravimist. Samas võib määrimine olla põhjustatud ka emakasisese vahendi nihkumisest või põletikust. ...

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere,

olen 25-aastane naine, kel mure tsükliga. Tsüklihäired on mureks olnud varemgi, kuid alates detsembrist jäävad päevad hiljaks. Jaanuaris natuke üle kahe vädala, päeval, mil pidid algama ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tsüklihäire üheks põhjuseks võib olla stress ja suur töökoormus. Samas arvaksin, et teil on probleem pikemajalisem. seega soovitaksin teha verest hormoonuuringud , et täpsustada tsüklihäire põhjus. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi