antibeebipillid ja migreen 17.06.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Olen 6 kuud võtnud Harmonet rasestumisvastaseid tablette. Olen 22 aastane ja migreen on mind vaevanud umbes 10 aastat. Viimase poole aasta jooksul on läinud peavalud talumatuks, vahel kestavad mitu päeva. Seostan seda Harmonetiga, sest seal on infolehel vastav hoiatus olemas. Kas tablettide vahetamisest oleks abi või võimendavad kõik antibeebipillid migreeni? Juhul kui vahetada, siis milliseid tablette te soovitaksite?Tänan!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Migreeni võib seostada pillide võtmisega. Vahel pille vahetades võib kaebus kaduda, kuid mitte iga kord. Soovitaksin proovida kahefaasilisi preparaate, nende puhul peavalusid esineb vähem, kuid kindlalt teie kohta ma seda lubada ei saaks.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Päevade edasilükkamine

Seoses eelseisva päikesereisiga sooviksin päevi edasi lükata, kuna need on esimesel paaril päeval VÄGA vererohked. Näiteks võin tunni jooksul istumise järel püsti tõustes kõik üle ujutada... ja kestavad ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 42-aastane. Teie kahtlused on põhjendatud: kombineeritud antibeebipillid on vastunäidustatud üle 35-aastastele suitsetajatele, neuroloogi poolt tõestatud migreeni ...

Loe edasi

Antibeebipillid

Tere,

minul on selline mure, et olen juba pea 6 aastat kasutanud mireelet ja pole veel probleeme olnud. Olen alati õigel ajal ilusti võtnud ja kõik on käinud nagu kellavärk. Nüüd aga pühapäeval ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Vereeritus tekkis oksendamise tagajärjel pillide nõrgenenud toimest. Kui migreen on probleemiks ja on veelgi süvenenud pillide võtmise aja jookul, tuleks tõsiselt kaaluda pillide võtmine lõpetada.
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi