Rindade valulikus 03.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 33 aastane naine, 8a tütre ema. Üks 3-4 aastat on mind rahutuks teinud üks probleem. Täpsemalt 8-11 päeva enne mensest muutuvad valusaks rinnad. Mõnikord vähem, teinekord rohkem. Mõnikord on ka tükid sees. Aasta tagasi käisin ka pilti tegemas, vastuseks öeldi, et ei ole midagi hirmsat ja kirjutati välja rohi "Agucaston". Mida ka võtan. Tekkis küsimused:
1) millest selline rindade valulikus tekkib ?
2) kas on tegemist haigusega või millegi muuga ?
3) kuidas seda ravida saaks?
Ette tänades ja head uut aastat soovides!
Narvast

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Väga paljudel naistel esineb m.tsükli teises faasis rindade valulikku pingsust ja see ei ole mingi haigus.Kui niisugune valulikkus Teie enesetunnet häirib,siis soovitan kasutada sellel perioodil kaaliumirikkaid toiduaineid (rosinad,kõrvitsad,viinamarjad jne.) ja piirata keedusoola sisaldust toidus ning ka joodava vedeliku tarbimist.Agnucaston sobib hästi vaevuste leevendamiseks,aga seda preparaati peaks võtma pikemat aega.Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsüklihäire

Tere!olen 22 aastane naisterahvas ja mure järgmine:mul lõppesid päevad nädal aega tagasi ja algasid nädala pärast uuesti,kuigi ei ole nii vererohked.närvilisus ja rindade valulikus on ka sel korral.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan Teil teha rasedustest,et välja lülitada emakaväline rasedus.Kui aga rasestumisvõimalus puudub,siis on tõepoolest võimalus,et stresssituatsioonist tingituna on hormonaalne tasakaal häiritud.Tupeseenega ...

Loe edasi

Menstruatsiooni häired ja Logest

Tere!

Mul on küsimus tsüklihäirete kohta. Olen regulaarselt tarvitanud 3 aasta jooksul Logest tablette ja otsustasin nüüd lõpetada tablettide võtmise, kuna oma partneriga oleme selle kolme ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
nagu selgub kirjast, on enne pillide võtmist olnud tsüklihäireid ja seetõttu võib nüüd esimene menstruatsioon pillide katkestamise järgi tulla hilinenult. Pillide võtmise ajal tekib veritsus ...

Loe edasi

suguelu probleemid

Hakkasin kasutama rasedusvastaseid tablettet Novynette. Usu et sellega seoses muutusid ka mu rinnad üsna valulikuks. KAs võb olla, et tabelettid muudavad ka suguelu mingil määral valulikus? Mõnikord on ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Tõenäoliselt on tegemist tupeseene ägenemisega.
Palun reserveerige plaanilne aeg naistearsti vastuvõtule.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi