päevi pole 02.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,
minu mure järgmine nimelt sünnitasin 9 kuud tagasi ja toitsin last kuni 6 kuuni rinnaga, siis jätsin rinnaga toitmise ära ja esimesed päevad hakkasid 16.november ja kõik, siiamaani pole enam midagi (rase ka pole, olen korduvalt teste teinud). Kuna üritame teist last kah peatselt saada, siis teeb mind murelikuks et mul pole menses taastunud, seega pole ju ka ovutasiooni. KAs see võib olla lihtsalt mingi tsüklihäire või peaksin minema arstile kontrolli miks see nii on? Infoks veel niipalju et kusagil oktoobris käisin viimati arstil ja arst ütles et on emakakaelahaavand, kas see võib kah päevade toimumist mõjutada?Oh kui palju küsimusi loodan et saate aru.
Ette tänades, Ruta

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Peale sünnitust ja imetamise lõpetamist ei taastu regulaarne tsükkel kohe ja sageli esineb alguses tsükli kõikumisi. Emakakaela haavand ei põhjusta tsüklihäireid. (Emakakaela haavand vajab jälgimist,s.t. vajalik on 1 kord aastas võtta emakakaelalt PAPanalüüs).
Seega pole praegu muretsemiseks põhjust ja kindlasti rasestute peatselt!
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsiooni puudumine

Tere,

Olen 21 aastane neiu. Mul pole olnud päevi nüüd juba 5 kuud. Kasutasin pikalt antibeebipille kuid need ei sobinud ja vahetasin hormonaalrõnga vastu. Pillide ja rõnga kasutuse ajal kestsid ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! See on tüüpiline postpillamenorröa.Emaka limaskesta kasv on pikka aega maha surutud ja seega tsükli taastumiseks kulub 6 kuud või rohkemgi.Nüüd on vist juba kuus kuud ka möödas ja arsti juurde minnes ...

Loe edasi

tume voolus

novembris kõrvetati mul emakakaelal haavandit. paranes korralikult ära. paar kuud hiljem hakkas enne päevi musta voolust tulema ja pärast päevi tuli ka. käisin arstil kontrollis, kõik öeldi korras olevat. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Broneerige aeg naistearstile. Vajalik on välistada:
-rasedus, tehke hommikusest uriinist rasedustest enne arsti juurde minekut
-välistada tuleb sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

Päevade ära jäämine

Tere
Võtan antibeebipille ja päevad pidid üleeelmisel reedel hakkama, siiani pole hakanud. Tegin rasedustesti, mis oli negatiivne. Mul pole niimoodi päevi ära jäänud, mingit stressi mul ka pole, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmisega võib kaasneda olukord, kus tabletivabal nädalal veritsust ei teki. Pillide toimel on emaka limaskest õhuke ja pillivabal perioodil tekib vähene veritsus või puudub üldse. ...

Loe edasi

tere

Tahtsin küsida kas Logesti ja Cesradyston`i (toimeaine: naistepunaürdi kuivekstrakt) võib koos tarvitada, kuigi Cesradystoni infolehel on kirjas, et ta vähendab suukaudsete rasestumisvastaste preparaatide ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1.Olen kindel, et Te ei suuda nii suurtes kogustes tarvitada naistepunaürti, et väheneks hormoonpreparaatide toime. Iseasi, kas on õige tekitada (hormonaalseid) probleeme ja samas ...

Loe edasi

menstruatsioon

Tere!

Olen 24-aastane neiu. Umbes 1,5 aastat tagasi katkes mul rasedus. Pärast seda on enne päevi rinnad nii valusaks muutunud, et puudutadagi on valus. Täpselt sarnane tunne, kui siis, mil ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Rindade valulikkus, meeleoluhäired, liigne ärrituvus, söögiisu muutused, kaalu tõus jne. viitavad sündroomile, mida kutsutakse premenstruaalne sündroom. Et Teil esineb ka enne menstruatsiooni ...

Loe edasi

Mikro 30

Tere. Kuna imetan last, hakkasin kasutama mikro 30 tablette. Kasutusjuhend ütles, et alustada tuleb mensese esimesel päeval. Sünnitusest möödas pool aastat, päevi pole veel alanud. Seega hakkasin neid ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Peaksite pillide kasutamise esimesel 2 nädalal kasutama juurde lisakaitsevahendit.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

Jeanine beebipillid ja päevad

Tere!
Mul selline mure-olen kaks aastat Logestit söönud mis oli ok(päevade suhtes),siis aga lasin kirjutada endale Jeanine pille(pidid hästi aknele mõjuma).Olen neid söönud kaks kuud,esimene kuu ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal võivad igakuised veritsused üldsegi kaduda. Kui see Teid häirib, hakake taas Logesti võtma.
dr. Seemen


Loe edasi

spiraal

Tere.spiraal paigaldati juuni lõpus.siiani oli kõik normaalne.nüüd aga peale viimaseid päevi 05.10. oli neli päeva kõik korras aga 16.10 hakkas tulema pruunikat voolust.peale päevi pole vahekorras olnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere1 Soovitaks pöörduda günekoloogi poole. Peab võtma analüüsid ja vaatama ultrahelis spiraali paiknemist. On võimalus, et spiraal on nihkunud kui menses on näiteks vererohkem. Kui on kõik korras, siis ...

Loe edasi

eritus tupest

Mul ei tohiks praegu päevi olla, tarvitan pille ja nädal on veel seda lehte võtta. Tupest tuleb aga kergelt verist eritist, mis ebameeldivalt lõhnab. Olen pille küll korralikult võtnud, vahele pole midagi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Vabandan hilinenud vastuse pärast, olin tänaseni puhkusel.
Veresegune halvalõhnaline tupeeritis on põletiku tunnus ja soovitan analüüsideks ja raviks pöörduda naistearsti poole.
dr. Seemen

Loe edasi

uriini pidamatus

Lugupeetud doktor Galina Litter. Köigepealt tänan Teid kiire vastuse eest minu küsimusele pidamatusest. Olen kindel ,et tegemist on uriini tilkadega,mis elukvaliteeti sellises koguses ei sega. Mens tsüklist ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere 19.a. neiu!

On vähetõenäoline, et Teil on tegemist millegi kaasasündinud või väga tõsise patoloogiaga. Kõik organismid on sõltuvad närvisüsteemist ja stress-olukorrale reageerimise laadist.
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi