tere 01.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Alustan siis algusest.Olen 21 aastane ja soovin rasestuda.Olen viis kuud olnud ilma tablettideta(tarvitasin logesti) ja pole siiani õnnestunud. Aga selles ei seisne minu probleem. Asi on hoopis selles, et peale tablettide ärajätmist ei ole tsükkel enam korrapärane(muidu 28 päeva), nüüd 30-34 päeva. Viiamsed päevad olid 26-30 nov. Peale viimaseid päevi olen tundnud valu alakõhus
(sarnaneb menstruatsiooni valudele). Käisin 8 dets. arsti juures ja tema väidete põhjal olen terve(korra ainult toolis vaatas).Muret teeb ka see et 23 dets. hakkas tulema roosakat voolust.Millest see võib tingitud olla?Olen teinud kaks korda juba rasedustesti ja need on olnud negatiivsed.Mida peaksin edasi tegema? Teie vastust ootama jäädes Liis

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere Liis.
Pille kasutades ongi tsükkel regulaarne . Peale pillide kasutamise lõpetamist taastub tavaliselt Teie endine tsükkel. Ka 30-34 päevane tsükkel on regulaarne. Oluline on , et esineksid ovulatoorsed tsüklid, siis on rasestumine võimalik. Korrake hommikusest uriinist rasedustest ja pöörduge selguse saamiseks naistearsti poole.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

emakakaela ektoopia

Tere!

Kas emakakaela ektoopia takistab rasestumist?

Ette tänades,
H.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

tere!
Emakakaela ektoopia ei mõjuta rasestumist mitte sugugi.
K.Seemen

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häiretest

Tere dr.Väli!

Suured tänud abi eest!

Lugupidamisega,

Juta

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Juta! Soovin Teile edu! Maie Väli

Loe edasi

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi