Vereeritus peale vahekorda 30.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,
Pöördun Teie poole järgneva murega. Viimase paari nädala jooksul on mul juba kolmas kord peale vahekorda vähene vereeritus. Tupest välja voolav sperma on veresegune. Hilisemat määrimist ega ebameeldivat lõhna ei ole. Olen 27 aastane ja kasutan Mercilon tablette. Millest võib vereeritus tingitud olla? Kas võib olla veresoon lõhkenud või on tegemist millegi tõsisemaga? Sain arsti juurde aja 20 päeva pärast.

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere.
Suure tõenäosusega on tegemist probleemiga emaka kaelal (põletik, polüüp vms). Ilma läbivaatluse ja analüüsideta on raske täpselt öelda, millega on tegu.
Kui veritsus kordub võite pöörduda ka valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

SOS-pill ja klamüüdia

Tere.
Käisin 3 kuud peale sünnitust sünnijärgses kontrollis ja kui vastused kätte sain, sain teada, et mul on klamüüdia (3.detsember). Aga enne kui olin teadlik klamüüdiast, võtsin peale kaitsmata ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! SOS pillidel ei ole seost klamüüdia tekkes.Küll aga põjustavad SOS pillid vereeritust,sest pillides on väga suur kogus kollaskehahormooni,seetõttu vereeritus,mis tekkis on pseudomenstruatsioon ja ...

Loe edasi

Vereeritus Yasminellega

Käisin septembris prooviabrasioonil. Kahtlustati polüüpi emakaõõnes ja emakakaela kanalis. Tarbisin enne ja ka pärast protseduuri Yasminelle tablette.
Emaka limaskest oli õhuke ja protseduuri käigus ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale prooviabrasiooni ja polüübi eemaldamist pillide võtmise jätkamisel emaka limaskest ei taastu, jääb väga õhukeseks ja vereeritus pillivabal perioodil ongi seetõttu väga vähene. Tegemist ...

Loe edasi

sos pillid, valulik orgasm

Lp Galina Litter
Olen 32a , 2 lapse ema. Tsükli pikkus keskmiselt 30 päeva. Viimane iga-aastane gün.kontroll oli 1,5 kuud tagasi. PAP test korras, ultrahelis nähti mikrotsüstilist munasarja, aga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teie kirja lugedes on tunda ärevust. Mida te kõige rohkem kardate, kas soovimatut rasedust, kas suguhaigusi või midagi veel?
Igasuguste tsükliväliste määrimiste ja alakõhuvalude ...

Loe edasi

rasedus või tsüklihäire?

Tere!
Mure siis selline. 21. mail võtsin umbes 16 tundi pärast kaitsmata vahekorda korraga kaks Postinori tabletti. Viimane menstruatsioon algas kusagil 7.-9. mai paiku. Nüüd on möödas ligi 40 päeva. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud M.!
Loen Teie kirjast, et viimane normaalne menstruatsioon algas 7.05.2007.
21. mail tarvitasite 2 tbl. Postinori ja vähene veritsus algas 25.05. Teil on õigus, kuna Postinoris on ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere,
Ei teagi millise kategooria alla oma küsimust liigitada. Olen 23 aa. ja tarvitanud rasestumisvastaseid vahendeid Logest juba 5 aa. tsükkel on selle järgi kogu aeg regulaarne olnud, viimane ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt on vajalik Logest vahetada suurema östrogeenisisaldusega preparaadi vastu(näit.Jeanine).Siis jääb ära ka veresegune eritus ja rindade valulik pingsus.Eraldi tuleks vaadata tupe kipitust ja ...

Loe edasi

Vähene ja pruun vereeritus

Olen 33.a ja on soov rasestuda. Eelmise aasta okt katkes rasedus , peale seda olen tarvitanud Harmoneti. Mure järgmine, päevade ajal on vereritust vaid paar päeva ja veri valdavalt pruun. (vere hulk vähenes ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kasutades rasestumisvastaseid pille on tavaline, et vereeritus menstruatsiooni ajal on vähene. Kui Teil on vereeritus vähene ja määriv ka ajal, mil Te pille ei kasuta, soovitaksin ultraheliga ...

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

vereeritus peale vahekorda

Olen 21-aastane naisterahvas. Peale vahekorda, kui mu elukaaslane peenise tupest välja tõmbas, oli kõik järsku verine. Algul ei saanud me hästi aru, kellelt see veri pärineb. Peale pesemist selgus siiski, ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Soovitan tsüklihäire põhjuse selgitamiseks pöörduda siiski naistearsti poole. On võimalik, et veritsuse põhjus on põletik, emakakaela patoloogia jne. Selguse saamiseks oleks siiski vajalik ...

Loe edasi

määriv veritsus

Tere, olen 23. aastane ning tunnen, et olen valmis saama emaks. Kõik paistab kena ja ilus, aga … siiani pole rasestumine õnnestunud.

Olen kasutanud TriMinuletti, nende kasutamise lõpetasin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ovulatsiooniaegse vereerituse põhjuseks peetakse kohe muneraku vabanemise järel tekkivat vere östrogeenisisalduse järsku langust.Tegemist on füsioloogilise ilminguga,mis ei vaja ravi.Menstruatsioonile ...

Loe edasi

ei ole rasestunud

Olen 24 aastane naine, mees on 30. Täpselt aasta tagasi võtsin spiraali välja, et teistkordselt rasedaks jääda,

kuid siiani ei ole seda juhtunud. Sellega seoses on mul mõned küsimused:

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Vooluse kirjelduse järgi tundub,et tegemist on bakteriaalse vaginoosiga.See on muutus tupe mikroflooras,kui normaalne laktobatsillfloora on asendatud anaeroobsete mikroobide poolt moodustatud mikroflooraga. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi