mures 29.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Minul selline mure. Olen 21-aastane ja soovin rasestuda. Pole kuus kuud juba tablette võtnud ja siiamaani on kõik korras olnud. Välja arvatud see et menstruatsiooni tsükkel kõigub 28-34 päevani. Mures olen aga sellepärast et eelmiste päevade lõpust(see oli 26-30 nov) on alakõhus selline pakitsus,et hakkaksid päevad. Käisin 10 dets naistearsti juures ja seal ta korra(toolis) vaatas ja väitis et kõik korras. See kuu pole veel päevi hakanud.Peale selle alates 24 dets. tuleb roosakat voolust. Tegin mõned päevad tagasi rasedustesti aga see oli negatiivne. Järsku oskate mind aidata. teid ette tänades!!!1

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Kui menstruatsiooni ei tule või esineb vaid vähene määriv eritus tupest, tuleb teha rasedustest (vajadusel korduvalt).
'K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

rasestumine antibiootikumikuuri ajal

Tere!
Selline küsimus ongi - kas lootele on halbu mõjusid, kui rasestusin antibiootikumikuuri ajal (Zinnat) Väga mures....
Tänud, Teele

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Ei peaks muretsema, pole tõestatud Zinnati lootele toksilist toimet.
dr. Seemen

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi