Pruun eritis tupest 20.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Minu mure on järgmine: kolmandat päeva tuleb tupest vähest pruuni värvi eritist. Olen pikka aega tarbinud Logesti rasestumisvastaseid tablette ning probleeme pole varem esinenud. Viimane menstruatsioon oli tavapärasest pisut vähema vereeritusega ning lõppes nädal tagasi. Praegu on kõhus aeg-ajalt samuti menstruatsiooniaja tunne (mitte valu, aga kergelt ebameeldiv tunne). Registreerisin ennast naistearsti vastuvõtule, kuhu pääseb alles veebruaris. Kui tõsise probleemiga võib tegemist olla? Kas võin jätkata Logesti võtmist? Kas peaksin otsima kiirema võimaluse arsti vastuvõtule pääsemiseks?
vastuse eest ette tänades, Krista

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Jätkake Logesti võtmist. Kui määrimine püsib ka teise tsükli ajal, siis pöörduge erakorralisena arsti poole. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Eritis rinnast. Tupeseen.

1.Roheline + pruun eritis rinnanibust.
Millele võiks veel mõelda, kas peaks edasi uurima?
2.Tupeseen ca ovulatsiooni ajal? On see nö. normileid? Kas peaks ravima?

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Rinnaeritise suhtes soovitaks ikkagi külastada
mammoloogi. Korduv tupeseen vihjab tupe mikrofloora muutusele. Mikrofloorat mõjutab ka hügieen, stress, ravimid jne. Pesta soovitaks spetsiaalse ...

Loe edasi

Seroosne eritis tupest

Tere!
Olen 36-aastane naine, rasedusi ei ole olnud. Probleem järgmine- menstruatsioonini on aega veel 10 päeva, eile hakkas tupest tulema seroosset eritist, menses on käinud korralikult, kõhuvalusid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
limajas-vedel rohkenenud voolus tsükli keskel on tavaliselt seotud ovulatsiooniga. Kui peale menstruatsiooni häiriv voolus ei kao, sooitan pöörduda nistearsti poole.
K.Seemen

Loe edasi

värvitu eritis tupest

Tere. Olen 25-aastane neiu, ei põe mingeid haigusi. Olen käinud aprillis ka põhjalikus naistearsti kontrollis, mille tulemusena oli kõik korras. Nüüd mitu päeva on tekkinud imelik eritis tupest, mis on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tavaliselt on suurenenud voolus ovulatsiooni ajal ja paari päeva möödudes see taandub.Kasutage välissuguelundite pesemiseks ainult intiimgeeli.Soovitan Dercoma Femme`t.Kui lisandub suguelundite sügelemine,ostke ...

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Mure järgmine: mõnikord on peale vahekorda tupest olnud vähene veresegune eritis, mis möödub poole tunniga. Millest see võiks tingitud olla? Kusjuures partneri mõõtmed ei ole ka kõige väiksemad....

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Probleemi nimetus on postkoitaalne veritsus.
Täpsustamiseks tuleks plaanilises korras pöörduda naistearstile, et lülitada välja emakakaela -, tupe -, sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

läbipaistev eritis


Tere!

Olen 47 aastane naine ja mind häirib juba mõni aasta menstruatsioonijärgselt umbes 2 nädalat tupest erituv voolusetaoline läbipaistev vedelik. Kogu selle
aja pean kandma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Tiina!
Tegemist võib olla suguteede põletikuga ja soovitan siinkohal analüüsideks pöörduda naistearsti poole. Aastas korra peab käima profülaktilisel günekoloogilisel läbivaatusel, siis uuritakse ...

Loe edasi

kliimaks

Tere! Mul on mure, äkki oskate anda nõu.Nimelt olen 52 aastane ja päevi pole juba poolteist aastat (jäid ära päevapealt). Eile märkasin, et hügieenisidemel on pruun eritis ja hommikul paberiga pühkides ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! See eritus on päris normaalne ja võib Teil veel mõned korrad esineda ilma et teisi kliimaksi sümptomeid sellega kaasneks.Aga ikka soovitan Teil minna günekoloogi vastuvõtule,et kontrollida,kas ei ...

Loe edasi

menstruatsioon

Minu "päevad" oleksid pidanud lõppema 3 päeva tagasi, ent siiski esineb väheke vereeritust ja tuleb sellist pruunikat vedelikku.Olen juba 2 aastat tarvitanud rasedusvastaseid tablette Logest. Kas need ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võimalik, et vähene pruunakas eritis tupest on seotud pillidega . Kui samasugune pikk veritsus tekib ka peale järgmisi päevi, soovitan konsulteerida naistearsti juures. Sageli aitab pillide vahetus ...

Loe edasi

spiraal

Peale spiraali Mirena panekut eritub kolmas nädal verd, kuid vähem menstruaalvere hulgast. Naistearst soovitas antibiootikumi kuuri (augmentini). mille tulemusena on nüüd eritis limajas verine, mitte aga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! MIRENA on efektiivsemaid emakasiseseid vahendeid.Määrivat vereeritust esineb esialgu paljudel,kuid 3-6 kuu möödudes kaob see tavaliselt ära.Umbes20% naistest lakkavad menstruatsioonid esimese kasutusaasta ...

Loe edasi

voolus

Tere doktor!

Kas vahekorra ajal tupest erituv valget värvi voolusetaoline eritis (mis ei ole sperma)on normaalne nähe? See ei ole vedel, et voolaks vaid paksema koostisega ning jääb partneri ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Normaalne on kindlasti voolus siis, kui ei põhjusta Teile kaebusi.

Jälgige kaebusi: kas voolus põhjustab kipitust, sügelust, on ta määriv, kas voolust on tavalisest tunduvalt ...

Loe edasi

valge eritis vahekorra ajal

Mul on selline probleem, et vahekorra ajal ja ka orgasmi ajal väljub tupest rohkelt limajat valget ja läbipaistvat eritist. Kas see on normaalne ja kui on, siis miks see nii on?

Tänan!

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Jah,see on täiesti normaalne seisund.Emakakaelakanalist erituv lima iseloomustab menstruaaltsükli faasi.limaeritus on eriti rohke ovulatsiooni ajal .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi