Menstruatsiooni häired 16.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Selline küsimus, et olen kasutanud 3 aastat harmoneti ja menstruatsioon on olnud väga regulaarne, täpselt oli teada millal esimene menstruatsiooni päev hakkas. Novembris käisin naistearstijuures tavakontrollis ja analüüsid olid korras. Nüüd aga on probleem selles et 3 nädalat tagasi oleksid pidanud algama menstruatsioon aga ei midagi. olen teinud korduvalt rasetusteste kõik näitavad negatiivset tulemust mis siis tähendab, et ma ei ole rase. Olen katsetanud ka hommikul ja õhtul teha vahet ei ole,ikka on negatiivne. Sünnitanud ei ole, aborti teinud ei ole, suguhaigusi põdenud ei ole v.a mõned põletikud ja see oli ka juba ammu. Oman püsipartnerit, temal on ka nagu tervisega kõik korras. Oskate ehk öelda mis võiks selle põhjuseks olla, uut kuuri harmonetiga ka ei alustanud nyyd kuna ootasin õndsalt oma 7mendat päeva millal uuesti võtma hakata.

Ette tänades

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Kas ma saan Teist õigesti aru, et Te ei tarvita praegu Harmonetti?
Kui lõpetasite pillide tarvitamise, peaks menstruatsioon saabuma tavapärasel ajal.
Kui menstruatsioon ei ole tulnud isegi 36. päevaks ja rasedustest hommikusest uriinist on negatiivne, peaksite pöörduma naistearstile võimaliku menstruaaltsükli diagnoosi kinnitamiseks ja raviks.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsiooni tsükli häired

Tere .Olen 39 aastane naine .On olnud häireid ja ei tea millest nüüd jälle häired .Rasedus ei saa olla ,aga millest ei tea

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kas mõtlete menstruatsiooni peetust?
Soovitused:
-märkige alati üles menstruatsioonide 1. päevad ja lugege m tsüklite pikkused
-kui m-n ei ole saabunud 35. päevaks, ...

Loe edasi

menstruatsioonitsykli häired

selline kysimus et ma söön rasedusvastaseid tablette,aga kaks viimast päeva on valgevoolus muutunud tumedamaks,löhna eristust ei ole,mul on kindel partner ja köik on korras,kas see töesti on stressist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!Rasestumisvastased tabletid võivad mõnikord (tavaliselt enne oodatavat menstruatsiooni) põhjustada pruunikat voolust,mis ei tähenda midagi halba.Ka võib mõnikord menstruatsiooni ajal vereeritus olla ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

tere!
Mul oleks selline probleem, et ligi 2 kuud pole menstruatsiooni olnud, samas rase ei saa ma kohe kuidagi olla ja enne on menstruatsioon regulaarne olnud. Lõpetasin aprillis rasedusvastaste ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Sageli esineb peale rasestumisvastaste tablettide lõpetamist nn.postpillamenorröa. Teil aga esines veel kolm kuud korralik menstruatsioon. Seetõttu soovitan Teil pöörduda oma günekoloogi vastuvõtule,kes ...

Loe edasi

menstruatsiooni häired, pillide lõpetamine

Tere!
Võtsin 2 kuud Jeanine nimelisi pille, siis otsustasin lõpetada ja panin tavalise spiraali. Nüüd on nii, et mens. algab enamvähem õigel ajal, aga verejooks kestab juba 3 nädalat järjest ja ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan ikka minna selle günekoloogi juurde,kes spiraali paigaldas.Võib-olla on spiraal langenud emakakaela ,põhjustades sellega mehhaanilist traumat.

Loe edasi

Menstruatsiooni tsükli häired

Tere Dr. Maire Väli
Olen 25a.ja alati hädas olnud oma menstruatsiooniga ei käi regulaarselt ja suviti jääb tihti kuid vahele, momendil tuleb tumepruun ei tea mis vedelik, kas see võib olla suvekuumusest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere Anu!
Ilmselt on Teil tegemist hormanaalse häirega, sest 25ndaks eluaastaks peaks menstruatsioonitsükkel olema regulaarne. Seepärast soovitan Teil tulla minu vastuvõtule, et saaksime määrata ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Viimane menstruatsioon oli 9.-11. juuni. Peale seda lõpetasin Femodeni tarvitamise. Oletatav menstruatsioon pidi toimuma 7.- 11.juuli. Menstruatsiooni ei olnud, rasedustest oli negatiivne (tehtud 18.juuli). ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Soovitan Teil oodata menstruatsiooni alguse ära. Kilpnäärme alatalituse tõttu on vaja ka kontrollida kilpnääret, sest viimase ala- või ületalitus võib põhjustada menstruatsiooni häireid.

Loe edasi

MENSTRUATSIOONI HÄIRED

OLEKSIN VÄGA TÄNULIK KUI SOOVITAKSITE MULLE MÕNDA HEAD ROHTU MIS AITAKSID MIND VEREROHKE MENSTRUATSIOONI PUHUL . OLEN 49 AASTANE JA MENSIS EI KÄI JUBA PAAR AASTAT KORRAPÄRASELT, MÕNIKORD ON VAHET KOLM ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kuna Te olete perimenopausaalses eas,soovitan operatiivset ravi.

Loe edasi

häired menstruatsiooni ajal

Tere! Olen 21-aastane tüdruk. Mind vaevab juba pikemat aega nädal enne menstruatsiooni tekkiv tohutu suur söögi, eriti magusa isu ning kerge seljavalu. Kas see on normaalne ja kas saab selle vastu midagi ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Kui see on mööduv, on see Teile iseloomulik Teie hormoonide tõttu. Kui on häirivad kaebused, võib tegemist olla PMS- premenstruaalse sündroomiga. Kui elukvaliteet on häiritud, on vaja ...

Loe edasi

ebaregulaarne tsükkel

Lugupeetud doktor Litter,



olen 25-aastane naine. Menstruatsioon algas mul 13aastaselt, kuid päevad käivad nagu juhtub. Kahe menstruatsiooni vahe võib olla mitu kuud. Paar aastat ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Menstruatsiooni tsükli häired on sageli põhjuseks naistearsti poole pöördumisel. Olen endiselt seisukohal naistearstide missiooni suhtes: et terve naine sünnitaks terve lapse. Selle nimel ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Kasutasin suve algul Postinori tablette, aga mitte ülearu (2 tükki). Kaks kuud menstruatsiooni ei olnud. Umbes poolteist kuud pärast eelmist menstruatsiooni külastasin günekoloogi, kes ütles, et rase ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Teie probleem tundub olevat tõsine ja vajate kindlasti kohest naistearsti konsultatsiooni, et selgitada menstruatsiooni tsükli häire põhjus ja vajadusel määrata ravi.

Võimalik, et on vaja ravida ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi