tere 16.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

mulle tehti 12 päeva tagasi abort.hakkasin kohe samal õhtul logesti rasestumisvastaseid tablette võtma.siiamaani on määrinud.suurt verejooksu pole olnud.see asi on korras aga ma tahaksin teada kas ma võin nüüd kui mens hakkab kasutada tampoone.arst ütles,et niikaua kui määrib ei tohi.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Määrimist esineb nüüd Logestiga alustamise tõttu. Kui peale 3-nädalast pillide võtmist tekib "menses", võid kasutada tampoone. Tahaksin vaid informeerida selles, et pillide võtmise ajal on päevad väga väikese vereeritusega ja võib-olla pole tampoonide kasutamiseks vajadust.
dr.K. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

menstruatsioonitsükli häiretest

Tere dr.Väli!

Suured tänud abi eest!

Lugupidamisega,

Juta

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Juta! Soovin Teile edu! Maie Väli

Loe edasi

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi