hormoonid 15.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!Olen 47aastane, 4 aastat tagasi paigaldati MERENA,millega olin rahul,mens oli nii iga 3 kuu tagant.Augustis aga algasid ebamäärased valud vasakul alakõhus,kuni tekkis verejooks, kõht oli punnis,enesetunne halb.Läksin kohe arsti juurde, kes eemaldas spiraali ja tegi analüüsid-põletiku kohta ja PAP proovi,millede vastused olid korras.Peale spiraali eemaldamist algas mens 2 päeva pärast,tuli ka vereklompe ja palju verd 7 päeva, siis jäi pidama, hakkas aga paari päeva pärast määrima ja tekkis uus verejooks nii juba kolmel korral.
Õnneks pääsesin jälle tohtri juurde, raviks PROVERA (ravi käib)Minu küsimus:Mis saab edasi?Kas jäängi hormoonidest sõltuvaks?Kas see ongi premenopaus?Tänan! Kai

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere, Kai!
Premenopausis võib esineda ebakorrapäraseid veritsusi. Antud juhul on suure tõenäosusega põhjuseks Mirena eemaldamine. Selleks, et vereeritused oleksid normi piires ja tsükkel regulaarne, on kaks võimalust: kas kasutada pille või tsüklilist hormoonasendusravi. Mida ja kui kaua kasutada, saab juba otsustada konkreetselt koos arstiga.
dr.Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

voolused

mul on voolused juba pikemat aega aga menstruatsioon ei hakka. olen 12. kas te saaksite vastata mida ma tegema pean

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kui Sul kaebusi ei ole, ei ole põhjust veel muretsemiseks.
Suurenenud tupevoolus näitab, et munasarja hormoonid hakkavad toimima.
Järgi õiget intiimhügieeni: pese välissuguelundeid ...

Loe edasi

HORMOONID

Tere!Mures hormoonide pärast.Tahaksin teada kas kELPAMAX-i söömine võib muuta mu hormoonide tasakaalu.Nimelt tahame last saada ja praegu teen hormooni proove.Tänades .. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Hormoonesee ei mõjuta.oluline on,et teeksite hormoonuuringud hommikul,eelõhtul ei tohi olla vahekorras,ega süüa teravaid ja rasvaseid toite,hommikul soovitaks olla söömata.Dr.Kadastik

Loe edasi

Depo-provera

Tere!

Peale depo-provera süsti 2 aastat tagasi läks enesetunne kehvaks (peapööritus,

iiveldus). Rohkem süsti ei teinud, päevad taastusid alles aasta pärast, kuid kehakaal hakkas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Hormoonid ongi tasakaalust väljas.Võiksite registreeruda minu vastuvõtule kas TÄHE ERAKLIINIKUS (07 348145) või ELITE KLIINIKUS (07409930).Vastuvõtt toimub ka Maarjamõisa Polikliinikus (07319100).Sõltuvalt,kui ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi