Häired 12.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tervist Dr.Seemen

Selline kysimus oleks, käisin novembris günekoloogilisel ylevaatlusel mille käigus selgus, et mul nagu mingeid probleeme ei ole ja kõik on korras. Olen söönud 2,5 aastat Harmonetti ja nyyd siis oleks menstruatsioon pidanud algama 27 novembril, praeguseks on sellest möödas üle 2 nädala ja mida ei ole on menstruatsioon. Pillide söömise ajal on koguaeg on olnud vägagi regulaarne tsükkel. Olen teinud ka 3 rasedustesti mis kõik näitavad negatiivset vastust ehk siis, et ei ole rase. Milles võiks olla probleem? täpsustuseks et eelnevalt ei ole olnud ka mingeid naistehaigusi. Kerged põletikud ainult.

ettetänades

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Madaladoosiliste pillide(nagu ka Harmonet) puhul võib kõrvaltoimena tekkida amenorröa, s.t., et 7-päevase pausi ajal veritsust ei teki. Selline olukord pole mingil moel kahjulik Teie tervisele. Võtke pille endise skeemi järgi edasi.
dr. K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Hormonaalsed häired

1) Kas hormonaalsed häired võivad põhjustada pidevaid ja korduvaid meeleoluhäireid? Kuidas eristada, et need on just sellest tingitud? Milliste ravimitega tuleks ravida hormoonsüsteemist tingitud meeleoluhäireid? ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päris kindlasti ei ole hormoonspiraal ainuõige vahend.Kuna Teil menstruatsioonid on olemas ja pigem sagedamini kui varem,siis võiks diagnoosi täpsustamiseks ja õige ravi määramiseks kontrollida ...

Loe edasi

munasarja tsüstid ja mensturatsioontsükli häired

Tere! Olen 43 a. naine ja tarvitan reumatodartriidi raviks juba üle 3 aasta päevas 8 mg medrooli. Kas on omavahel seotud medrooli ravi ja munasarja tsüstid pluss emaka limaskesta vohamine.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päevane Medrooli annus on piisavalt suur,et pärssida ovulatsiooni ja seetõttu võivad ka nimetatud häired sellest tingitud olla.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi