menstruatsiooni häire 11.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Minul on mure järgmine. Juba 2 kuud on mul iga 2 nädala tagant päevad. Umbes 2,5 kuud tagasi käisin günekoloogi juures, kes ütles, et mul on emakakaelal väike haavand. seejärel hakkasid päevad ja 2ndl pärast uued päevad. kui uued päevad hakkasid läksin kohe arsti juurde, et selgitada, miks nad hakkasid. Tehti analüüs põletike suhtes ja ka raseduse suhtes- mõlemad olid korras ja arst ütles, et ilmselt närvid ja pole vaja muretseda. Ja et see veritsus ei ole haavandist. Kuid praegu on olukord sama. Valus on ka vahekorra ajal.
Kuna olen tudeng ja ka väikese (1a) lapse ema, ei saa ma igal hetkel arsti juurde minna, selleks küsingi, et kas tegemist võib olla millegi tõsisemaga, kui lihtsalt tsüklihäire? Kas ma peaksin siiski arsti vastuvõtule uuesti minema, või lihtsalt ootam paremaid aegu?? :)
Ja kui kiiresti selle haavandiga peaks tegelema hakkama?
Ette tänades ja meeldivat jõuluaega soovides,
Maria

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere,Maria! Väike haavand emakakaelal on ilmselt sünnitusjärgne ja see ei saa olla menstruatsioonitsükli häirete põhjuseks.Kui vahekorra ajal on valus, võib põhjuseks olla et Te ei ole piisavalt erutunud.Siis võiks kasutada apteegis müüdavaid libestusaineid.Lihtsamaid m.tsükli häireid saab edukalt ravida apteegis käsimüügis oleva AGNUCASTONi tablettidega.1 tablett igal hommikul 30 päeva jooksul. Ilusat ja rahulikku jõuluaega soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Duphaston

Tere!

Olen 25a naine. Probleemiks on menstruatsiooni puudumine (3 kuud). Raviks määrati Duphastoni (10mg) 10 päeva. Pärast Duphastoni pidi algama menstruatsioon, aga ei tulnud... Pärast Duphastoni ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Diagnoos on menstruaaltsükli häire. Sügav häire ehk sekundaarne amenorröa on siis, kui menstruatsioon puudub üle 6 kuu.
Vajate korduvat kontrolli. Oluline on günekoloogiline ...

Loe edasi

Provera

Lp. Galina Litter

Seoses reisiga soovisin menstruatsiooni edasi lükata mai alguses. Arst kirjutas Proverat ja soovitas kohe võtma hakata, vajadusel 2 tabl päevas. Mestruatsiooni alguseni oli ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teema nimetus on menstruatsiooni postponeerimine, kuid 2 päeva enne menstruatsiooni on liiga hilja peaaegu algavat m-i "edasi lükata".
Kuna kasutasite hormoonraviks kollakeha ...

Loe edasi

Menstruatsiooni häire?!

Olen 19. aastane neiu, mul on pooleteiseaastane laps. Peale sünnitust hakkasin proovima erinevaid rasestumisvastaseid vahendeid, kuid alates maist 2004 hakkasin kasutama Jeanine´i, mis tundus kõige sobivam. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kaira! Ärge muretsege,Jeanine on madala hormoonsisaldusega rasestumisvastane vahend ja põhjustab üsna sageli menstruatsiooni ärajäämist.Pidage nädal aega vahet ja alustage uuesti ravimi võtmist.Kui ...

Loe edasi

menstruatsiooni häire!!!!

Tere! Selline mure, et mitte alati aga vahest harva on menstruatsiooni ajal selline probleem, et lihtsalt kas öö jooksul või päeval eritub korraga järsku suur hulk verd koos klimpidega, tunne on selline ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt esineb Teil menorraagia ja seda esineb 10-15%fertiilses eas naistel.Tavaliselt ei ole essetsiaalse menorraagia puhul emakas ühtki orgaanilist haigust ja patsiendil pole ka mitte mingit verejooksu ...

Loe edasi

bakteriaalne vaginoos

minu bakeriaalne vaginoos ei allunud ravile. nüüd võtame koos mehega rohtu. arst ütles, et ravi ajal vahekorras ei tohi olla. kahjuks - me olime. nüüd võtsin veel sos pille kah. kui hävitavalt selline ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kuna bakteriaalne vaginoos ei kuulu sugulisel teel levivate haiguste hulka, siis uut ravikuuri alustada pole vajadust. Ravi tuleb igal juhul lõpuni teha, s.t. võtta ära ka ülejäänud tabletid. ...

Loe edasi

menstruatsiooni tsükli häire

Tere! OLen mures oma tervise pärast.viimane menses oli 5.des väga suurte valudega ja rohke tükilise vereeritusega.Nüüd juba 24.dets. on alakõhus valud ning selline tumepruun eritis ,algul olid ka rinnad ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Sürje! Head uut aastat! Palun pöörduge oma günekoloogi vastuvõtule (soovitavalt see doktor,kes Teid opereeris).Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

määriv veritsus

Tere, olen 23. aastane ning tunnen, et olen valmis saama emaks. Kõik paistab kena ja ilus, aga … siiani pole rasestumine õnnestunud.

Olen kasutanud TriMinuletti, nende kasutamise lõpetasin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ovulatsiooniaegse vereerituse põhjuseks peetakse kohe muneraku vabanemise järel tekkivat vere östrogeenisisalduse järsku langust.Tegemist on füsioloogilise ilminguga,mis ei vaja ravi.Menstruatsioonile ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Kasutasin suve algul Postinori tablette, aga mitte ülearu (2 tükki). Kaks kuud menstruatsiooni ei olnud. Umbes poolteist kuud pärast eelmist menstruatsiooni külastasin günekoloogi, kes ütles, et rase ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Teie probleem tundub olevat tõsine ja vajate kindlasti kohest naistearsti konsultatsiooni, et selgitada menstruatsiooni tsükli häire põhjus ja vajadusel määrata ravi.

Võimalik, et on vaja ravida ...

Loe edasi

Kas menstruatsiooni häire?

Aasta tagasi sünnitasin oma esimese lapse. Seniajani olen teda toitnud rinnaga öösiti ja vahel ka päeval. Esimesed päevad algasid 8 kuud peale sünnitust, kaks korda käisid ja nüüd viimased 3 kuud pole ...

Vastas dr Aire Sekavin

Rinnaga toitmise ajal on hormoon prolaktiini nivoo organismis kõrgem, seetõttu võibki menstruatsioon puududa või olla ebaregulaarne. Rasedustest näitab hetkeseisu , see tähendab, et kui tegite testi vastavalt ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häire

Mul on menstruaaltsükli häire (4 kuud), olen korduvalt käinud arsti juures ja võtnud ka menstruatsiooni esile kutsuvaid tablette, kuid tulemusteta. Milles võib üldse olla viga? Kas nii suures vahes on ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Menstruatsioontsükli häire põhjuseks on kõige sagedasemalt hormonaalsed nihked. Lihtsama nihke korral reeglina menstruatsioon tuleb peale menstruatsiooni esile kutsuvaid tablette.

Tõenäoliselt ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi