halb enesetunne 11.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 36 aastane, umbes aasta kasutasin rasestumisvastaseid vahendeid - Reguloni. Kahe kuu eest lõpetasin tablettide võtmise, kuna soovime last. Esimesel kuul ilma pillideta oli kõik korras, teisel kuul aga hakkas mind vaevama iiveldus, seda sel määral, et kuni uue menstruatsioonini olin kindel, et olen rase. Umbes nädal peale iivelduse algust hakkasin tundma valusid alakõhus - küll paremal, küll vasakul, küll keskel. Iiveldus jätkus ka siis, kui menstruatsioon taas algas. Olen mõõtnud oma kehatemperatuuri - kuigi laup on palav, on temperatuur kaenla alt mõõtes 36,0 või 36,1. Basaaltemperatuur aga kõigub 36,1-37,0. Valusid ei tunne mitte iga päev, küll aga üle paari päeva ja need on küllalt tugevad. Mingit erilist voolust pole, peale tablettide võtmise lõpetamist on tsükkel 23 päeva - selline oli ta ka enne tablette. Arsti vastuvõtule pääsen kolme nädala pärast, enesetunne on aga üsna vilets.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Soovitan teha rasedustesti, sest ka raseduse ajal võib "päevade" perioodill esineda veritsust. Veritsused ja alaõhuvalud on ülks emakavälise raseduse tunnuseid, seega tuleb mitte oodata ja diagnoosi täpsustamiseks
pöörduda valvearsti poole.
dr. Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

TSÜKLIHÄIRE?

Tere!
Olen 25.a, tarvitasin rasestumisvastaseid tablette alates august 2003.a. viimane menstruatsioon oli 12-16. juuni 2006. Peale seda tablette võtnud pole, kaitsmata vahekorda pole olnud. Tegin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui olete võtnud piisavalt kaua rasestumisvastaseid tablette,võib üsna paljudel patsientidel tekkida 3-6 kuuline menstruatsiooni peetus.Loomulikult on siis ka enesetunne halb,sest ka teadmatus(mis ...

Loe edasi

Depressioon ja beebipillid

Tere! Kas raske depressiooniga üldse tohib beebipille võtta? Olen proovinud mitmeid erinevaid pille, kuid alati on esinenud kõrvalnähuna halb enesetunne ja füüsilise aktiivsuse langus. Samuti on viimase ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillid võivad harva põhjustada libido langust ja meeleolu muutusi. Siiski pole pillid raske depressiooni tekitajaks. Soovitan võtta antidepressante ja jätkata pillidega.
Kui on kahtlus, ...

Loe edasi

antibeebi pillid

Tere, lugupeetud doktor,



Teile kirjutamas 24 aastane neiu (sünnitanud ei ole), kel suur mure. Günekolood kirjutas mulle välja antibeebi pillid Logest. Hakkasin tablette võtma ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Aili!

Kindlasti oleksite vajanud rohkem informatsiooni ja selgitust, kuid patsiendile mõeldud infot saate juurde lugeda ravimi pakendis olevast. Logest ja Harmonet on madalaima hormoonkoostisega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi