Mitu küsimust 09.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere olen 21 aastane neiu. Mure järgmine, juba pikemat aega on mul alakõhul munasarja piirkonnas lümfid üleval paremal pool peaaegu kogu aeg ja vasakul kaob vahest ära ja tuleb siis jälle tagasi aegajalt lööb valu õrnalt sisse. Arsti juures olen käinud aasta alguses käisin ultrahelis öeldi, et parem poolne munasari on veidi suurem aga muidu on kõik korras, oli ka emakakaela haavand (kõrvetati), on olnud ka seen. Võtan rasedusvastaseid tablette femoden kas võivad need kuidagi mõjuda? Või on see normaalne? Vastust oodates ja ette tänades neiu 21 a.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Neiu!
Mida Te kõige rohkem kardate?
Pöörduge perearstile plaanilises korras. Kõige olulisem on vereanalüüs mitmetele näitajatele.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

neitsinahk

Mul on mitu küsimust, millele oleks väga kergendav vastuseid saada. Oleksin väga tänulik.

Esimene on see, et kas neitsinaha purunemisel eritub reeglina alati verd?

Ja kui neitsinahk ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vastan Teile kell 23.50
-reeglina ei pruugi erituda verd, või väga minimaalselt, kirjandusliku teooria jätaksime kõrvale
-vastab tõele, günekoloogiliselet on võimalik ...

Loe edasi

munasarja dermoidtsüst

Tere.
Olen 42-aastane, mul on 2 last. Mul avastati munasarjas dermoidtsüst (4cm) ja see eemaldati laparoskoopiliselt. Kahjuks koos ühe munasarjaga. Sellega seoses vaevab mind mitu küsimust. Esiteks, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Merilin! Muidugi on Teil võimalik ka ühe munasarjaga rasestuda,aga vanuse kasvades kahjuks väheneb ka ovulatoorsete menstruatsioonide arv.Teie naiselikkus ei kao kuhugi ja ka kliimaks ei alga Teil ...

Loe edasi

Pillid ja hormoonid

Tere!
Mul on selline küsimus, õigemini kohe mitu küsimust:
1.Kas pillid võivad põhjustada tselluliiti? Olen 20. a , 163 cm ja 49 kg ja mul on peale pillide võtmist tekkinud tselluliit, kusjuures ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Malena!
Püüan vastata:
1.Harmonet on väikese hormoonisisaldusega pill ja tselluliidi teket ei põhjusta.
2.Pillid ei nõrgesta immuunsussüsteemi.
3.Arst ei pea veres ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi