Esimese vahekorraebaõnnestumine 09.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere lugupeetud doktor,
Teile kirjutab 18 aastane neiu, lootuses natukene abi ja head nõu saada. Probleem minu jaoks suhteliselt piinlik ja seega pole sellega ka kuhugi arsti poole pöördunud. Nüüd siis probleem-olen juba kuu aega oma noormehega üritanud seksuaalvahekorda astuda, see aga pole siiamaani õnnestunud, sest poisi peenis lihtsalt ei lähe mulle tuppe. Peenis läheb probleemideta sisse umbes 3-4 cm ning edasi lihtsalt ei lähe, justkui mingi sein tuleks ette. Kui poiss üritab sügavamale lükata, on minul kohutavalt valus ning ma lihtsalt ei suuda jätkta. Oleme igatmoodi üritanud, aga ei õnnestu. Liiga väheses erutuses ei saa probleem olla, kuna oleme poisiga koos olnud juba üle kahe aasta ning ma tõesti armastan teda ning soovin temaga seksida. Eelmängud on meil alati väga pikad ja ma olen alati nö. "märg", aga sellegipoolest ei lähe peenis sügavamale. Oleme proovinud ka libestusainega, kuid ka see pole midagi muutnud. Mida ma peaksin tegema? Olen juba kompleksides, kuna hakkab tunduma, et mul on midagi viga ja ei saagi kunagi vahekorda astuda. Kas peaksin pöörduma naistearsti poole? Milles võiks probleem olla? Oskate ehk aidata!?
Ette tänades ja kõike head soovides,
Elen

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere, Elen,
arvan, et võiksid tulla naistearsti juurde, et veenduda, kas Sul on kõik korras.
Mehhaaniline takistus on vähe tõenäoline. Pärast läbivaatust saab aga juba otsustada, mida edasi teha.
dr. K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Küsimus

Tere!
Mure järgmine: võtsin paar päeva tagasi pillide lehelt esimese tableti (regulon) plaanijärgselt, kuid 15 minutit pärast seda oli kõht lahti. Kas on põhjust muretseda, et võin rasedaks jääda?

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Kõhulahtisus regulaarselt võib mõjutada pillide toimet. Ühekordselt kõhulahtisus ja esimese tableti korral ei tähenda midagi.Dr Kadastik

Loe edasi

Vere hulk menstruatsiooni ajal?

Millise päevase (või siis tsüklilise) menstruatsioonivere hulga korral peaks tunduma, et asi võib vajada arsti konsultatsiooni. Kas juba 3 päeva ca 220-270 ml päevas eritunud verd on palju? Tegemist esimese ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Kati!See on küll suur vere hulk!Lohutuseks vast niipalju,et tegemist on esimese sünnitusjärjse menstruatsiooniga ja pealegi on spiraal emakas esimest korda.Seega võiks järgmisel kuul veel verehulk ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Kasutasin kuu aega rasestumisvastaseid pille Diane-35. Jätsin tarvitamise olles esimese tsükli vastavalt õpetusele läbi teinud. Seejärel algas menstruatsioon. Järgmisest tablettide lehest võtsin esimese ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veritsus pilli(de) võtmise järel on kui reaktsioon emaka limaskesta poolt ,s.t. on tavaline pillide lõpetamise korral.
dr. Seemen

Loe edasi

Rasestumisvastased tabletid

Tere.

Kui hakata võtma bille Diane 35, siis mitme päeva pärast on kindel, et vahekorra tagajärjel rasedaks ei jää?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Diane-35 tuleb hakata võtma esimesest menstruatsiooni päevast ja esimese nädala järel võib alles olla kindel rasestumisvastases kaitses. Esimesed 7 päeva tuleb kasutada kondoomi.
dr. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi