ikka sama mure 09.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere jälle!

Kirjutasin Teile eelmine kord: Olen 23, kasutan antibeebipille, kuid päevad lähevad aina hullemaks ja valulikumaks.
Hetkel on juba nii, et on peaaegu võimatu olla. (15. aastasest peale on mul olnud mens. valulikud, aga nüüdsed valud on erinevad.)
Valud on hetkel kestnud umbes 3-4 päeva.
Terve kõht tundub valus ja tihti lööb kõhtu ja pärasoole piirkonda väga terav ja kannatamatu valu. Sellega kaasneb vahel iiveldus ja nagu tahaks silme eest mustaks minna.
Enne on selline valu olnud ainult mens esimesel päeval (iga kuu), nüüd aga kestab edasi (3-4 päeva).
Tunnen, et ei suuda enam kannatada.
Oma arst kirjutab sellise kirjelduse peale ainult küünlaid pärasoolde valu leevenduseks....

Te soovitasite teha rasedustesti.
Käisin arstil ja rase ma ei ole. Mis oleks Teie edasine samm?
(Arst katsus kõhtu ja leidis et vasakul pool on nagu koed tihenenud vms.
Kas võib olla mingi kasvaja? Sest kui gaas läbib vasakut poolt kõhtu, siis lööb ikka väikse piste seljapiirkonda pärasoolde.
Arst määras peale vaatlust antib. Tarivid Ofloxacinum 200 ja pärakuküünlad Diclofenac- ratiopharm.
Ei tunne, et ravimid oleksid aidanud. Valud vasakul pool on ikka aegajalt. Kardan juba järgmisi päevi. Sest siis nad alati algavad.
Arst kahtlustas klamüüdiat kuigi proove ei võtnud, veel.)

Ja Kati, kes sa 04.12.2003 küsisid mu kirja kohta, kas Sul on olnud samasid sümptomeid? Kui jah, võiksid mulle kirjutada kiiktool@mail.ee

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

kiiktool@mail.ee
Usaldage raviarsti, kes on Teid uurinud ja tundnud Teie hingelaadi.
Kahjuks ei ole kedagi võimalik virtuaalselt ravida ja püstitada diagnoose.
Soovitan konsulteerida reaalselt psühholoogiga, et jõuda selgusele, mida kõige rohkem kardate, miks end pingsalt jälgite, millised on Teie ootused meditsiinile, mida olete ise valmis tegema oma tervise heaks, miks seni pole Teile miski aidanud, miks soovite end võrrelda teistega jpm.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tupeseen

Tere mul mure tupeseenega, kuna tuleb iga 2-3 nädala tagant uuesti tagasi peale ravi. Oleme mõlemad partneriga ennast ravinud, aga ikka sama. Tean, et sellest ei saa kunagi lahti, aga et ta nii tihti välja ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Pärmseente poolt tekitavate põletike esinemus on tõusnud ja selle põhjuseks võib olla laialdasem antibiootikumide kasutamine,rasestumisvastaste tablettide kasutamine aga ka kemikaalide üleliigne ...

Loe edasi

Menstruatsiooni ärajäämine

Tere! Olen 16-aastane ning mul on tõsine mure seoses menstruatsiooniga . Nimelt alustasin aasta tagasi dieediga. Olen 171 cm pikk ning kaalusin sel ajal 62-64 kg , nüüdseks kaalun 50 kg . Menstruatsioon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kiire kaalulangus ja alakaal põhjustab sageli menstruatsioonide ärajäämist. 171 cm pikkuse juures oleks normkaalu alumine piir 55 kg. Menstruatsioonid taastuvad iseenesest, kui olete normaalkaalus ...

Loe edasi

tere,

mure selline: viimasel aastl sattusin 2 korda haiglaravile vasakpoolse adneksiidiga. nüüd siis jälle vasakul pool valud ja arst kirjutas välja uued antibiootikumid- Duracef 500. Peale selle 6 päeavst vötmist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mina arvan ka,et peaksite hakkama võtma arsti ettekirjutuse kohaselt Metronidazoli.Niisugune raviskeem on ette nähtud krooniliste põletike raviks.Kui haiguse tekitaja on teada,siis ei pruugi Te enam ...

Loe edasi

pillide toime?ratsutamine?

Tere doktor!

Ühefaasiliste pillide (Logest, Mercilon) sobimatuse tõttu vahetasin arsti soovitusel pillid kolmefaasiliste vastu (Tri-minulet). Sobimatus seisnes ühefaasiliste toimes limaskestale, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Liisi!

Kas ma sain õigesti aru, et tarvitasite pille ja nüüd alustate koheselt Tri-Minuletiga? Skeem on ikka sama 21+7+21+7....Kalendrisse märkige 7 tabletivaba päeva ja edasi tarvitage ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi