tere 07.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Sooviks teada, kas ohatis, mis tekib suu juurde võib tekkida Harmoneti võtmisest.
Nimelt olen võtnud juba 4 aastat pille, kuid olen ka teidnud vahesid ja avastasin, kui jälle tablette võtma hakkan tuleb ka suule herpes ( enamasti vöötohatis). Kui tablette ei võta pole ka tulnud!!!

Teid Ettetänades!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Vähetõenäoline, kuid välistada ei saa. Järelikult pillid mõjutavad teie immuunsüsteemi ja sellega seotud ohatise teke. Kasutage siis muid rasestumisvastaseid vahendeid. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

emakakaela ektoopia

Tere!

Kas emakakaela ektoopia takistab rasestumist?

Ette tänades,
H.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

tere!
Emakakaela ektoopia ei mõjuta rasestumist mitte sugugi.
K.Seemen

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häiretest

Tere dr.Väli!

Suured tänud abi eest!

Lugupidamisega,

Juta

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Juta! Soovin Teile edu! Maie Väli

Loe edasi

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi