Alustasin pilidega vist valel ajal... 06.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tervist! Ma ei tea, kas hakkasin rasestumisvastaseid tablette kasutama valel ajal. Nimelt oli mul emakapõletik seoses spiraaliga, see võeti välja. Põletiku vastu võtsin Sumamedi, mis mõjus minu meelest kohe hästi. Siis õhtul tundsin ja nägin kindlalt, et hakkavad p. päevad, kuigi menstruatsioonini oleks pidanud minu arvates ikka veel mõned päevad aega olema. Hakkasin nii nagu peab, kohe tablette võtma. Nüüd siis võtangi Tri-Regoli 2. päeva, kuigi pahasid päevi polegi õieti enam näha. Mis ma nüüd siis tegema peaksin? Mis minuga nüüd juhtub? Teie soovitus? Tänan!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Tere! Kui alustasite, siis jätkake neid 3 nädala vältel ja tehke siis 7 päevane vahe ning alustage uue karbiga. Dr Kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Päevad valel ajal

Tere, probleem algas eelmise aasta oktoobri kuus. Päevad hakkasid valel ajal, mõtlesin, et stressist, suhtega olid probleemid. Aga siis sai kõik korda stressi polnud. Üks kuu olid kõik korras päevad olid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Andmetest selgub, et olete 21-aastane.
Loet kirjast: "Olin evra plaastreid kasutanud juba 3 aastat kindlasti ja sellis asja pole olnud. Nüüd olen pille võtnud 2 nädalat ..."
Loe edasi

Voolus

Tere,

Arst tegi kindlaks et mul on bakteriaalne vaginoos ning kirjutas välja antibiootikumid ning lisaks veel ka tupeküünlad. Alustasin antibiootikumide võtmist ning samal ajal ja tupeküünalde ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Unustasite kirjutada oma vanuse.
Bakteriaalne vaginoos on tupe pH muutumine aluseliseks ja nn. "tupe keskkonna häire". Saate juurde lugeda, kasutades otsingumootoreid.
Loe edasi

düsfunktsionaalne verejooks

Kõigepealt väike vereeritus valel ajal, ultraheliuuringus selgus, et mõlemas munasarjas tsüst. Siis 2 originaali Diane`i, mis peatas veritsemise umbes 10 päevaks. Siis põletikurohi Azitrox, aga selle peale ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Te käisite minu juures eile vastuvõtul ja loodan, st saime kokkuleppele.DR Kadastik

Loe edasi

enneaegsed päevad?

Tere.
Mure mul selline, et tupest eritub punakas-pruunikat vedelikku alates 13. maist ja nüüd juba 5ndat päeva. Algul oli voolus vaid veidi määrdunud, aga nüüd juba rohkem, küll mitte nii tugevalt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide võtmise ajal võib tekkida ebaregulaarset veritsust paljudel erinevatel põhjustel. Kõige sagedamini on põhjuseks tableti unustamine või skeemi muutmine, samuti teatud ravimite kasutamine. ...

Loe edasi

pikk veritsemine

Tere,
tegin 2003 a juunis tagasi aborti ja alustasin kohe parast seda ka rasestumisvastaste tablettide votmist (Harmonet, varem pille kasutanud ei ole). Menstruatsioonitsykkel on nyyd juba 8 kuud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kuna pillide võtmise ajal on Teil püsivalt veritsus, tuleb pille vahetada, soovitavalt 3-faasiliste pillide vastu. See lahendab suure tõenäosusega probleemi.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi