tsükkel sassis ja beebipillid 04.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Lugu järgmine, et oli närviline eluperiood, mis päevad sassi lõi - vahepeal määris, vahest oli 2x kuus.
Lasin omale kirjutada välja beebipillid "Loette", mida siis teadupärast tuleb võtma hakata päevade esimesest päevast.
Eile algas verejooks, küll 2 nädalat varem, kui oleks pidanud. Verd tuli vähe, oli helepunast värvi, täna ainult määrib. Kõht küll valutab samamoodi, nagu "päris" päevade ajal.

Mina aga alustasin eilsest tablettide võtmist. Oli see nüüd väga suur viga või läheb tsükkel tablettide abil siiski ise paika?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Sellest pole midagi , et alustasite nüüd pillide võtmisega. Sellel kuul pillide võtmise ajal võib esineda määrimisi ja peale viimase tableti võtmist algab menstruatsioon. Seejärel võtke pille skeemi järgi edasi.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rasestumine

Olen 37 aastane, mul on 2 last (8-aastane ja 3-aastane). Enne esimese lapse sündi avastati mul munasarjatsüst, mis eemaldati laparaskoopiaga, kahjuks küll koos munasarjaga. Umbes aasta pärast operatsiooni ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rinnaga toitmise ajal hormonaalsete muutuste tulemusena pärsitakse munasarjade töö. Kuna imetasite pikka aega, võib munasarjade töö taastumine peale imetamise lõpetamist võtta pikka aega ja ...

Loe edasi

Pidevalt kestvad päevad

Võtsin 10 aastat pille Jeanine ning lõpetasin nende tarvitamise oktoobri alguses. Esimesed 3 kuud oli kõik normaalne, tsükkel regulaarne ning mingeid muutusi organismis ei esinenud. Jaanuari alguses kolisin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kuna võtsite pille pikka aega, siis võib regulaarse tsükli taastumine võtta aega, seda enam, et lisaks pillidega lõpetamisele vahetasite ka elukeskkonda. Sellise elumuutusega kaasneval stressil ...

Loe edasi

beebipillid ja mens.tsükli häire

Tere.Mure selline, et olen kasutanud nüüdseks aasta aega Tri-Regoli.Siiani on mens.tsükkel täiesti korras olnud.Nüüd aga 8 päeva enne tablettide lõppemist algasid aga päevad ja on nüüdseks ka 8 päeva kestnud.Tavaliselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Tri-Regoliga kui kolmefaasilise pilliga ei esine tavaliselt sedalaadi veritsusi. Põhjuseks võib olla kas ununenud pill tsükli jooksul, mingite ravimite kasutamine(näit. antibiootikumid), stress, ...

Loe edasi

tsükkel sassis

tere! olen hästi murelik, sest tavalise 32 päeva asemel oli mul viimati päevade vahe 20 päeva ja nüüd, 15 päeva hiljem, jälle! naistearstile on aeg kinni pandud, aga ... olen 1. tüübi diabeetik, kas halb ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tsüklihäirete põhjusi on palju: kaalu kiire langus või tõus, stress, kliimavahetus jne. Samuti esineb tsüklihäireid enam diabeetikutel. Munasarjade töö regulatsioon sõltub teiste endokriin-näärmete ...

Loe edasi

beebipillid

Tere!
Võtan tri regoli tabelette. Tsükkel on normaalne. Nüüd oleks vaja, et päevad hakkaksid 1 nädal varem. Kui ma jätan viimase nädala tablettidest võtmata, kas siis nihkuvad päevad nädala võrra ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Mari!
Sul on täiesti õigus, lõpetades pillidega 1 nädal varem ,algab veritsus mõni päev peale viimase tableti võtmist. Sellisel juhul rasestumisvastane toime nõrgeneb ja kasutama peab lisakaitsevahendeid ...

Loe edasi

tsükkel sassis :(

Lugu järgmine, et oli närviline eluperiood, mis päevad sassi lõi - vahepeal määris, vahest oli 2x kuus.
Lasin omale kirjutada välja beebipillid "Loette", mida siis teadupärast tuleb võtma hakata ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Maree!
1) tarvitate antibeebipille
2) jätkake pillide tarvitamist skkemi 28+28..... järgi
3) kui veritsus kestab 2-3 kuud järjest, tuleks pille vahetada
4) tabletid reguleerivad ...

Loe edasi

vereeritus

Tere!
Olen 1 lapse ema. Tahame saada teist last ja nii jätsin eelmisel kuul pillid ära ja proovisime rasestuda. Algasid siiski "päevad". Arvasin, et pärast pillide ärajäämist on tulemas vererohke ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Tuuleke.
On võimalik, et põhjuseks on tõesti pillide kasutamine. Teie tsükkel taastub kindlasti paari järgmise kuu jooksul. Kui ka järgmine menstruatsioon on pikk ja määrivana , soovitan pöörduda ...

Loe edasi

beebipillid

Tere, tarvitan Logesti juba mitmeid aastaid.Soovin teada, mis nimetusega beebipillid on logestist nõrgemad.
Tänud ette.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Mirelle tabletid on Logestist nõrgemad.

Loe edasi

Esimene menstruatsioon

Olen kuskilt kuulnud, et menstruatsioonide algamiseks peab tüdruk olema teatud kindlas kehakaalus ja teatud kindla rasvaprotsendiga ( ei osanud seda paremini nimetada ). Kas oskaksite öelda, millised need ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere N30.
Te ei kirjuta kui vana Te olete (30 ?). 30 aastasel naisel peaks tsükkel olema reguleerunud , üle 40 päevane tsükkel vajaks edasisi uuringuid. Nii ala kui ülekaal võivad põhjustada menstruaaltsüklihäireid. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi