pöiepöletik tupeseenest? 02.12.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Olen 29a naine. Ravisin just oma tupeseent kui avastati et on ka pöiepöletik. Nüüd vötan antibiootikume ja seenest mingi viguriga enam lahti ei saa...Olen proovinud Polygynax kuule, siis Gyno Pevaryl küünlaid ja kreemi...midagi ei aita. Kas seen kaob kui löpetan antibiootikumide vötmise?Ja kas sellest seenest vöisin saada ka pöiepöletiku? Olen väga hädas selle seenega praegu ja ootan kiiret vastust! Ette tänades, Liina

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Antibiootikumide võtmise ajal ja selle järgselt tekib sageli seeninfektsioon. Seega olemasolev tupeseen võib süveneda tänu antibiootikumidele veelgi. Soovitan koos antibiootikumidega võtta suukaudset seenevastast ravi (saab retsepti alusel).
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

28 aastaselt menopausi probleemid! Mis abiks?

Tere.
Olen 28 ja mind vaevavad erinevad probleemid.
1. Tupe kuivus. Ilma libestusaineta vahekorras olemine oleks lihtsalt vöimatu.
2. Valu vahekorra ajal, aga mitte alati. Mitte tupes, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tundub,et Teil on tegemist tupe happelise voolusega,mis põhjustab valu ja kipitust tupeesikus ning välisgenitaalidel.Tekitajaks on laktobatsillidest rikas tupefloora,mille tõttu pH on väga madal.Siin ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi