Ebakorrapärane tsükkel 24.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

selline küsimus oleks, et ma olen 20.aastane neiu. kaks kuud tagasi kaotasin süütuse, pärast seda hilinesid mu päevad umbes nädala. kas selline päevade hilinemine on normaalne?? sest see hilinemine toimub juba teistkordselt, kas minu kehas toimuvad mingisugused muutused ja miks see nii on?? või on tegemist migi suurema probeemiga??

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
1. Normaalsed m.tsüklid on 21-35 päeva
2. Kui 35. päevaks ei ole menstr. tulnud, tuleb 36. päeva hommikusest uriinist teha rasedustest
3. Otsustage, kas soovite hoiduda rasedusest või rasestuda ja sünnitada

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tsüklihäire

Tere! Olen 33aastane naine, viimasest sünnitusest möödas 9 aastat. 8 aastat olen tarvitanud beebipille Regulon ja tsükkel on kogu aeg olnud väga täpne! 5 aastat tagasi avastai mul PAP-viirus, seoses sellega ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
sagedasem urineerimine, valu seljas ning sellele lisandunud ebakorrapärane veritusus võivad olla kuse- ja suguteede põletiku tunnusteks. Juhul, kui olete unustanud pilli õigeaegselt võtta, ...

Loe edasi

Pidevalt kestvad päevad

Võtsin 10 aastat pille Jeanine ning lõpetasin nende tarvitamise oktoobri alguses. Esimesed 3 kuud oli kõik normaalne, tsükkel regulaarne ning mingeid muutusi organismis ei esinenud. Jaanuari alguses kolisin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kuna võtsite pille pikka aega, siis võib regulaarse tsükli taastumine võtta aega, seda enam, et lisaks pillidega lõpetamisele vahetasite ka elukeskkonda. Sellise elumuutusega kaasneval stressil ...

Loe edasi

Liiga pikk tsükkel

Tere!
Lõpetasin mai kuus rasestumisvastaste pillide võtmise. Peale seda oli tsükkel väga ebakorrapärane (kõikudes 43-65 päevani). Nüüdseks on jäänud 45p. pikkuseks. Kas 45p. tsükkel on liiga pikk ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui 45 päeva on jäänud stabiilseks menstruatsioonide vaheajaks ja Teid see ei häiri,siis ei ole muretsemiseks põhjust.Kui soovite aga rasestuda ja tsükkel on anovulatoorne,siis oleks vaja uurida,kas ...

Loe edasi

ebakorrapärane menstruatsioon.

Tere!

Selline küsimus on, et naisel on ebakorrapärane menstruatsiooni tsükkel.
Iga 2 nädala tagant, mis võib muutuda kuu ajaseks tsükliks.
Nii palju ma tean,et naisel on olnud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
ebaregulaarsete menstruatsioonide põhjusi on erinevaid. Sagedamini on tsüklihäirete põhjuseks munasarjade töö häire, mis omakorda võib olla tingitud paljudest faktoritest: emotsionaalne pinge ...

Loe edasi

hormoonsüsti tagajärg

Tere Doktor!

Mul on selline mure. Novembris tehti mulle seoses artroosiga, põlve, hormoonsüst. Arst hoiatas, et menstruaaltsükkel võib korrast ära minna. Nüüd see ongi käes. Kui enne oli tsüklivahe ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Antud hormoonpreparaadid võivad tõesti menstruaaltsükilt muuta, seda enam kui teil on kogu aeg olnud ebakorrapärased. Kui teil on tsükkel korrapäraselt 19-20 päeva vahega, siis ehk kannatate oma ...

Loe edasi

peaaegu veretud päevad

Tere,
pool aastat tagasi lõpetasin beebipillide võtmise. Esimesel 4 kuul käisid päevad kenasti (tsükkel täpselt 27 päeva ja ka muidu kõik tavaline), eelmisel kuul kestsid vaid 2 päeva, sel kuul saabusid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Peale pillidega lõpetamist taastub tavapärane tsükkel. Kui tsükkel oli enne pillidega alustamist korrapärane, siis on tsükkel regulaarne ka kohe peale pillidega lõpetamist. Kui esines ka varem ...

Loe edasi

menopausiga seotud probleem

Tere!
Kas on avaldatud kirjutisi, kust võib lugeda , kuidas kulgeb naistel menstruatsiooni ärajäämine. Mul on kogu aeg olnud korrapärane menstruatsiooni tsükkel ja nüüd kui lähenen 50 aastale, siis ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Monika! Mina arvan,et Teie menstruatsiooni ärajäämine kulgeb täiesti reeglipäraselt.Soovitan Teil kõigepealt pöörduda oma günekoloogi vastuvötule ,kes kindlasti annab Teile ka vastavat kirjandust,missugused ...

Loe edasi

roosakas voolus

Olen 24 aastane naine, kel mure järgmine. Mul on pandud PCOS-i diagnoos ning seetõttu on tsükkel väga ebakorrapärane. Hetkel ma hormoontablette ei võta, kuna soovin rasestuda. Viimane nädal on mul tekkinud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Jälgige oma kaebusi, mis Teid häirivad. Võimalusi on mitmeid: menstr. tsükli häire, põletikud, ka traumaatilised seisundid. Kaebuste süvenedes pöörduge naistearstile.

Kui ...

Loe edasi

Parneril menstruatsioon ebakorrapärane

Minu partner on 24 a., normaalse kehakaaluga. Kunagi varem on ta teinud abordi. Hetkel on menstruatsioon ebakorrapärane. Viimasel läbivaatusel ütles arst, et ühel pool on tsüst. Seda ajal, mil ravisime ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kuna Teie abikaasal on ebaregulaarne menstruatsioonitsükkel,suurenenud karvakasv ja tsüst munasarjas,peaks ta kindlasti pöörduma günekoloogi poole,kes määraks vereseerumist hormoonide basaalnivoo.Siis ...

Loe edasi

tsüklihäired

Tere.

Olen 27-aastane. Kunagi oli mu tsükkel üsna ebakorrapärane, paariaastase Minuleti-võtmise käigus kujunes õige rütm. Aasta tagasi lõpetasin tabletivõtmise sooviga rasestuda, kuid septembirs ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Soovitan Teil pöörduda günekoloogi vastuvõtule kohe, et määrata hormoonide sisaldus.Murelikuks teeb see, et ka enne tablettide tarvitamist ei olnud menstruatsioon regulaarne.Ja miks see rasedus katkes?Seega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi