veritsus vahepeal 20.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere,

võtan regulon pille ning esimest korda jätsin päevad vahele, st alustasin kohe uue lehega ilma seitsme päevast vahet.
pool uuest lehest juba võetud ja nüüd hakkas tulema alguses roosakat nüüd juba verist eritist.
kas tegu on ikkagi päevadega ja peaksin siiski tegema seitsme päevase vahe või peaks kartma midagi hullemat?

ette tänades,

k (21)

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere K.
On võimalik, et määriv veritsus on tingitud sellest, et kasutasite pille ilma vaheta. Soovitan teha nüüd 7 päevase vahe ja alustada siis uut lehte. Samas võib veritsus olla tingitud ka põletikust. Kui esineb ka vooluse muutus, valu või määrimine jääb püsima, soovitaksin kindlasti pöörduda naistearsti poole.
Tervitades Aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tihe menstruatsioon

Tere.

Minu mure on selline, et soovin teada, kas peaksin laskma ikka midagi täpsemalt uurida. Sünnitasin 1aasta ja 5 kuud tagasi loomuliku sünnituse teel ( kiire ja kerge) tütre. Peale seda ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Sünnituse järgselt taastub menstruatsioonitsükkel peale rinnaga toitmise lõpetamist. Esialgu võivad menstruatsioonid olla ebaregulaarsed, kuid tsükkel taastub tavaliselt juba 2-3 kuu jooksul. ...

Loe edasi

ebaregulaarne menstruatsioon

Tere,

Mure on selline, et lõpetasin imetamise 6 kuud tagasi kuid senini on menstruatsioon väga ebaregulaarne. Vahepeal kestab veritsus 2 nädalat ja siis on päev või kaks vahet ja jälle on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui enne rasestumist on tsükkel olnud korrapärane, siis taastub regulaarne menstruatsioon 2-3 kuu jooksul peale imetamise lõpetamist. Ebakorrapärast veritsust esineb sageli seoses minipillide ...

Loe edasi

Pillid ja verejooks

Kasutan Cerazette beebipille ja unustasin võtta 8. pilli ja seejärel ka 11. pilli, mille võtsin järgmisel päeval ja sama päeva õhtul nagu tavaliselt pilli.
Aga 11.pilli päeval hakkas veritsus, selline ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, Pillid võtta ikka edasi, vahepeal lihtsalt veritseb ,sellelt pole midagi. DR kadastik

Loe edasi

Pikaajaline veritsus

Tere!
Mure selline, et septembri lõpus olid päevad. Ja algasid uuesti umbes nädal peale päevasid, ehk veritseb nüüd juba pea kuu aega.
Veritsus iseenesest algas vist peale vahekorda (pole ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillidega alustades on sageli esimese kahe kuu jooksul ebakorrapäraseid ja pikki veritsusi. Kõige sagedamini tekivad pikad tsüklivälised veritsused aga siis, kui pilli õigeaegne võtmine ununeb. ...

Loe edasi

Mikrotsüstilised munasarjad

Tere,

mure järgmine. Lõpetasin Logesti võtmise septembris 2004. Pärast seda oli menstruatsioon normaalne kuni märtsi kuuni 2005. Siiani pole normaalseid päevi olnud. Vähene veritsus ainult. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teil oli tegemist tüüpilise postpillamenorröaga,millega kaasnevad alati ka munasarjades mikrotsüstilised muutused,sest ovulatsiooni ju sellel ajal ei olnud,kui Te pille kasutasite.SOS pillid kutsusid ...

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid

Olen 27a.vana ja olen rasest.vast.tablette kasutanud juba aastaid.Vahepeal tuli väke paus sissse ja nüüd olen neid tarvitanud ca.pool aastat(Cilest tbl.)Aga nüüd on nii,et mõnikord vahekorra ajal tuleb ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Veritsus tsükli keskel võib olla seotud kas pillidega (ja abi on nende vahetamisest), või on veritsused seotud põletikuga suguteedes. Vastuse saab tõesti anda vaid naistearst peale läbivaatust ...

Loe edasi

Päevade kestvus

Tere!

Mul on tavaliselt päevade kestvus 3-4 päeva. Nüüd aga on protsess juba 7 päeva kestnud. MIllest võib see olla tingitud. Rasestumisvastaseid tablette ei söönud vahepeal. Nüüd alustasin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui alustasite pillide võtmisega, siis on veritsus tingitudki pillidest ja võib kesta pikemat aega, isegi kogu esimese pillidega tsükli jooksul. Selline veritsus kaob iseenesest.
K.Seemen ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

äge tupepõletik

Mul on tekkinud ootamatu ja tugev põletik tupes, valu ei lase öösel magada, voolus on hapupiima moodi ja lõhnatu aga ning vahepeal tuleb ka pisut verd (päevi pole). Põletik on kestnud 3 päeva, aga arsti ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Kristiina.
Kui Teil on valud , rohke voolus ja veritsus , mis häirivad Teie igapäevaseid tegemisi ja magamist, tuleks pöörduda valvekabinetti.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

Voolus

Mul on mure, millele ei oska kindlat põhjust leida. Nimelt u paar nädalat tagasi algas mul tumepruun, tumedate klimpidega voolus. Määrib pesu. Mitte mingisugust halba lõhna pole, võiks öelda, et lõhnatu. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sinu mure on ilmselt tingitud sellest, et oled hakanud peale pausi uuesti pille võtma. Esimestel kuudel võib veritsus olla, kuid see peaks mööduma.
Kindlasti ei peaks pillide võtmist praegu ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi