mure 19.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere. olen44 aastane naine. sügisel tundsin pidevalt kubemepiirkonnas aeg-ajalt ebamugavat valu ja enne menst.algas juba paar päeva enne verine voolus.lähsin arstile ja palusin spiraali eemaldada. siis vaadati ultraheliga ja öeldi,et mulle spiraal hästi ei sobigi kuna emakas on ees ja all.spiraal oli 1.5 aastat.kirjutati valja tabletid jeanine .nüüd olen 12 päeva tablette võtnud. iga päev on vereeritus.täna tundsin kõhus ka ebameeldivat valu. ei tea kas see ongi kõik normaalne.juba eelmisel kuul oli hemoglobiin10,2 ja mingi fe 6.ootan abi.tänan.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Pillide võtmisega alustades esineb sageli esimese või ka teise kuu jooksul veritsusi, mis edasisel pillide võtmisel kaob. Samas ei ole aga mingit seost pillide ja kõhuvalu vahel. Kui vaevab kõhuvalu, tuleb minna arstiga konsulteerima. Pillide võtmisel on menstruatsioonid alati lühemad ja vähema vereeritusega, seevastu spiraal põhjustab sageli vererohkemaid ja pikemaid veritsusi, seega on pillid Teie jaoks kindlasti parem variant.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

menstruatsiooni mure

Sooviksin teada kas midagi on valesti ja kelle poole pöörduda kui mul on järgmine mure: nimelt on asi selles, et umbes viimase poole aasta jooksul on menstruatsiooni ajal olnud veri (tume) pruun, ja viimastel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Reserveerige plaaniline aeg naistearstile.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi