probleemid 19.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere.
Olen 47-aastane naine. Menstruatsioonid toimuvad korrapäraselt,
aga peale menstruatsiooni lõppu, umbes tsükli 6-7 päeval tekib
vedelikupeetus, silmad lähevad paiste ja pea hakkab valutama,
ka vererõhk tõuseb mõnevõrra kuni isegi palju. See kestab 3-5
päeva. Olen seda jälginud juba mitmed aastad ja leian seose vaid menstruatsioonitsükliga.
Mida ma peaksin ette võtma?
Tänan

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Hormonaalsed muutused tsükli jooksul võivad põhjustada erinevaid kaebusi nii tsükli keskel kui ka enne menstruatsiooni.
Selliste tsükliliste muutuste puhul aitab madaladoosiliste pillide võtmine.
Ravi saab välja kirjutada naistearst.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Üleminekuea probleemid-unetus

Tere.
Olen 46 aastane naine ja selle aasta kevadel tekkisid esimest korda menstruaaltsükkliga probleemid nimelt vereeritus ei lõppenud ära,kestis juba kaks nädalat.Pöördusin arsti poole ,kus siis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruaalsüklihäired ja unehäired on tüüpilised üleminekuea probleemid. Hiljem võivad lisanduda ka kuumahood, öised higistamised jne. Lahenduseks on hormoonasendusravi, mis reguleerib tsüklit ja ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi