Milles probleem? 10.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tervist!Olen 20 aastane.Mul on järgmine probleem.
Juunis hakkasin planeerima suguelu ja günekoloog kirjutas välja Jeanine,hakkasin neid 1 menstruatsiooni päevast kasutama ja oli küllalt tugev verejooks 2 nädalat,tundsin nõrkust ja helistasin nõuandlasse ja arst ütles,et kui nii juhtus pole vaja rohkem neid tarvitada.Augustis ja septembris kasutasin Logesti,aga hakkasid ilmuma sinised plekkid ootamatult.Millega see on seotud???
Nüüd tablette ei tarvita,partneriga kasutame kondomi.Aga septembrist mul on sage urineerimine.Koostasin urineerimispäevikut ja tulemus:12-15!!! korda päevas,iga 1-1.5h.Urineerimise ajal valu pole.Mulle tehti uriini külvi,vooluse külvi analüüsi-kõik korras!Perearst kirjutas välja Driptane,tarvitasin7 päeva,kasu polnud.
Täna arst tegi günekoloogilist läbivatust,ja ütles et-günekoloogilisest poolest-olen terve naine ja ei pea olema põhjusi muretseda.Aga mul on valud alakõhus kõndimise ajal,valu ristluu vasakul pool(tekib,ja kaob).Kui olen vahekorras,siis on valus ka,tunnen et on mingi surve ja tahan tualetti minna(enne vahekorda olen käinud),peame katkestama,et ma saaks tualetti minna.see ju pole normaalselt?!
Tahan teada Teie arvamust!
Mis häire see võiks olla?
Mis analüüsi pean tegema?
Missuguse arsti juurde veel pöörduda?
Kuidas ennast saaks ravida?
Kui tulevikus tahan tablette kasutada mis analüüsi teha,kui juba 3 kuu jooksul 2 preparaati-ei sobi organismile?
Tänan!

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kaunis eriline probleem kirja teel selgusele jõudmiseks.Kui günekoloogiliselt oli kõik korras,siis võiks arvata,et tegemist on endometrioosikoldega.See diagnoos kinnitub aga laparoskopeerimisel.
Mõnel määral võiks arvata,et tegemist on psühhogeense häirega ehk /närvilise põiega/.Logest ja Jeanine on mõlemad madala hormoonisisaldusega Schering AG firma preparaadid. võiks siis edaspidi proovida pisut suurema hormoonisisaldusega mõne teise firma preparaati.Selle aga määrab Teile oma günekoloog. Edu soovides,Maie Väli

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Seljavalu pärast vahekorda

Tüdrukul on alati seljavalu pärast vahekorda, milles võib asi olla. Viimased 3 kuud pole midagi muutunud. Enne mind oli ta süütu, vanust 18. Varem pole seljaga probleeme olnud ja nüüd ka ainult pärast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kindlasti peaks Teie partner pöörduma naistearsti vastuvõtule, et selgitada sellise valu põhjus( teha analüüsid, ultraheli uuring jm.)

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi