Organismi häire? 07.11.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tervist!Olen 20 aastane.Mul on järgmine probleem.
Juunis hakkasin planeerima suguelu ja günekoloog kirjutas välja Jeanine,hakkasin neid 1 menstruatsiooni päevast kasutama ja oli küllalt tugev verejooks 2 nädalat,tundsin nõrkust ja helistasin nõuandlasse ja arst ütles,et kui nii juhtus pole vaja rohkem neid tarvitada.Augustis ja septembris kasutasin Logesti,aga hakkasid ilmuma sinised plekkid ootamatult.Millega see on seotud???
Nüüd tablette ei tarvita,partneriga kasutame kondomi.Aga septembrist mul on sage urineerimine.Koostasin urineerimispäevikut ja tulemus:12-15!!! korda päevas,iga 1-1.5h.Urineerimise ajal valu pole.Mulle tehti uriini külvi,vooluse külvi analüüsi-kõik korras!Perearst kirjutas välja Driptane,tarvitasin7 päeva,kasu polnud.
Täna arst tegi günekoloogilist läbivatust,ja ütles et-günekoloogilisest poolest-olen terve naine ja ei pea olema põhjusi muretseda.Aga mul on valud alakõhus kõndimise ajal,valu ristluu vasakul pool!Kui olen vahekorras,siis on valus ka,tunnen et on mingi surve ja tahan tualetti minna(enne vahekorda olen käinud),peame katkestama,et ma saaks tualetti minna.see ju pole normaalselt?!
Mis häire see võiks olla?Mis analüüsi pean tegema?Missuguse arsti juurde
veel pöörduda?Kuidas ennast saaks ravida?Kui tulevikus tahan tablette kasutada mis analüüsi teha,kui juba 3 kuu jooksul 2 preparaati-ei sobi organismile?
Tänan!

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Olete 20-aastane. Teil on hulgikaebused.
Soovitan pöörduda Seksuaaltervise Kliinikusse seksuaalnõustaja ja seksuaalterapeudi poole, andmed leiate www.arst.ee psühholoogid all.
Selle olukorra nimetus on "mesinädalate põiepõletik". Selline olukord on siis, kui on alustatud suguelu, kui on uus partner jne. Igal inimesel on vaid temale omane mikrofloora ja teine organism võib sellele reageerida erinevalt.
Teine põhjus on vahekorraga ja orgasmiga seonduv. Paljud naised kardvad vahekorra ajal enne orgasmi, et see on põie probleem. Naise anatoomia ja orgasmi patogenees on naisel sellised, et tekib tung urineerida.
Selle olukorra selgitamiseks vajategi nõustamist.
Kui olete seksuaalterapeudi juures ära käinud, siis soovitan Teil pöörduda Seksuaaltervise Kliiniku naistearstile ja Teie partneril Seksuaaltervise Kliiniku meestearstile.
Kindlasti saate hea nõustamise osaliseks, tarkust juurde tulla edukalt toime probleemidega elus, abi ja vajadusel ravi.
Helistage kohe Seksuaaltervise Kliinikusse.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Kuumalaine

Tervist!

Mul on juba mitmendat korda taoline probleem.. Enamasti peale füüsilist treeningut, poole tunni jooksul hakkan palju higistama, tallaalused lähevadtulikuumaks ja hakkab ebamugav. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ilmselt kaotate füüsilisel koormusel palju vedelikku ja toimub organismi dehüdratatsioon.Uriini kontsetratsioon on tõusnud,sellest ka valulik urineerimine.Niisugune oleks normaalne füsioloogiline ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi