Tere 12.03.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Ehmatasin siin vastuseid lugedes päris ära. Ka minul on probleeme rasestumisega ning tsükkel hakanud kõikuma. Esimesed päevad muutuvad järjest valulikemateks ning verd tuleb kah kuidagi paljuvõitu. Lisaks sellele on esimesed 2 päeva tarvis mitu korda leevenduse saamiseks joosta tualetti. Tarvitan Ibuprofeni iga aastaga järjest rohkem (ca 6 tabletti päevas), kuid mingit otsest põhjust pole lastetusele leitud (ka ultraheliga mitte). Kas peaksin minema mõne viljatusega tegeleva arsti juurde ja paluma kontrollida, ega mul endometrioosi pole?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Arvan,et peaksite tõepoolest pöörduma viljatusega tegeleva naistearsti poole.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Vahekord

Tere!
Kas tohib olla naisega vahekorras kui parajasti on päevad?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Võib, kui mõlemale sobib .

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi