"Päevadest" 28.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Olin menstruatsiooni kolmandal päeval vahekorras. Spiraali pole ja pidevaid rasestumisvastaseid tablette ei kasuta. Kuna polnud eriti kursis rasestumisvõimaluse kohta päevade ajal, siis võtsin pärast igaks juhuks ühe Postinori tableti. Tavaliselt kestavad päevad keskmiselt 4 päeva, aga nüüd on vereeritus jätkunud (juba 9 -s päev)! Kas põhjuseks võib olla seks päevade ajal, Postinor või on mul põhjust karta midagi veel hullemat. Olen 36.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Põhjuseks on Postinori tablett, vereeritus peaks iseenesest siiski peatselt lõppema.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Päevade esile kutsumine

Tere!
Sünnitasin oma 3. lapse 15.12.2009, rinnaga toitsin kuni oktoober 2010. Esimesed märgid päevadest (määris natuke) oli sept. lõpus. Korralikult algasid päevad 25. oktoobril. Vereeritus oli väga, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Selleks,et päevi edasi lükata peate pöörduma günekoloogi juurde, kes eelkõige vaaab teid üle ja hindab olukorda. Reeglina päevade edasilükkamist alustatakse vähemalt 10-12 päeva enne oodatavat mensest. ...

Loe edasi

cerazette pillid

Tere! Mul on küsimus minipillide kohta. Olen tarvitanud aasta minipille, eelmisel aastal Mikro-30, nüüd Cerazettet. Mikro-30 suhtes mul mingit nurinat ei olnud. Aga nüüd... Mikro lõppes otsa 17.juunil, ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Pillide vahetus ei tohiks põhjustada tsüklihäiret. Kui teil pillidega tsükkel käis seni regulaarselt , siis antud juhul tsüklihäire võib olla tingitud stressist, ülepingest jne.. Korrake veel ...

Loe edasi

vererohke menstruatsioon

Olen 35 aastane.Üle aasta on mul olnud pidev väike palavik.Hiljaaegu isegi 3 nädalat palaviku polnud.Momendil palavik jälle on.Septembris avastati mul rauaaneemia,arvatigi ,et see aneemia ongi vererohketest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Palun pöörduge günekoloogi vastuvõtule.Vajalik oleks teha günekoloogiline sonograafia,kontrollimaks emaka limaskesta paksust ja võimalikke muutusi emakas ja munasarjades.Kirjelduse järgi võiks tegemist ...

Loe edasi

mensese edasi nihutamine

Tere! Kas on olemas mingeid tablette millega saaks mensest edasi nihutada nädala jagu? Kui vöimalik siis paluks ravimi nimesid ka! Probleem selles ,et on vaja reisile minna ja ei tahaks seal ennast ebamugavalt ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Mensest saab edasi lükata rasestumisvastaste pillidega. Neid peab võtma tsükli esimestest päevadest ja kui tavapäraselt peale esimese kolme nädala võtmist peab vahe sisse tegema, et tuleks menses, ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere!
Menstruaaltsükel tavaliselt 30-35 päeva, kuid viimasest päevadest on möödas 45 päeva. Kas on loomulik, et mõnikord, lihtsalt jääb tsükkel vahele? Rase ma ei ole.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui m.tsükkel aastas 1-2 korda on ebaregulaarne,võib seda lugeda normi variandiks.Tavaliselt eelneb sellele stresssituatsioon või kiire kehakaalu kõikumine. Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere! Mul on selline mure, et mul on päevad (altes viimastest päevadest) juba rohkem kui 2 kuud ära jäänud.Tavaliselt korduvad need umbes iga kolmekümne päeva tagant. Ma olen kuulnud , et see võib olla ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonitsükli häireid võib põhjustada: kaalu muutus (just kaalu langus), stress (näit. eksamite periood), ja muidugi põhjustab "päevade" puudumist rasedus.
Menstruatsioonid reguleeruvad ...

Loe edasi

päevade edasi lükkamine2

Tere!
Esitasin Teile küsimuse seoses menstruatsiooni edasi lükkamisega ja soovitasite mul kasutada järgmiseid ravimeid:NORETISTEROONI või DUFASTIONi 10 mg päevas. Sellega seoses ka küsimus. Tahan ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ülaltoodud tabletid ei mõjusta LOGESTi ga alustamist. Alustage LOGESTi võtmist m.tsükli esimesel päeval ja Te ei vaja mingit kaitsvahendit.Juhul,kui alustate LOGESTiga m.tsükli 2-5 päeval,siis peate ...

Loe edasi

võimalik rasedus või haigus

Olen 19 aastane naine. Minu menustruaaltsükkli pikus on iga kuu erinev. Nüüd on viimastest päevadest aega üle läinud juba kuu aega. Tegin rasedustesti (Biocard), mille tulemus oli negatiivne. Kas tegemist ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
Siin ei saa ma nüüd otseselt aidata. Teil on vaja pöörduda günekoloogi vastuvõtule, kes määrab ära Teie hormoonide sisalduse ja vajadusel määrab ka ravi.

Loe edasi

tabletid!

Mure on selles, et arst kirjutas mulle välja rasestumisvastased tabletid Femoden ja alustasin nende võtmist täna. Eelnevalt pole ma 6 kuud rasestumisvastaseid tablette söönud. Arsti jutust jäi mulle aga ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Pilide võtmist alustatakse menstruaaltsükli esimestest päevadest ja vöetakse kogu aeg 3 nädalat ehk 21 päeva enam-vähem samal kellaajal. Peale 7 päeva vahet, mil tuleb menses ,alustada uue karbiga. Rasestumisvastane ...

Loe edasi

Ebakorrapärane menstruatsioon

Tere,



Lõpetasin hiljaaegu antibeebipillide võtmise. Peale seda hakkasid mul päevad nädal aega tavapärasest hiljem ( tsüklite vahe venis 4 nädalalt 5 - nädalaseks ). Nüüd aga on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Hormonaalsed vahendid pidurdavad munaraku valmimist ja vabanemist munasarjast.Ka emaka limaskest muutub liiga õhukeseks. Normaalse menstruatsiooni eelduseks on õstrogeeni ja progesterooni tsükliline ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi