veri limases vooluses 24.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere dr Väli
Sain alles detsembriks Teie juurde aja, kuid vajaksin Teie arvamust juba nüüd.
Muret teeb limaseks muutunud voolus, milles on natuke verd. Arvasin, et see võib olla seotud keha reageerimisega antibiootikumidele (nn kopsuklamüüdia), kuid algul (juunis) väga vähene limaeritus on tsükkel-tsükkel järel rohkenenud ning verejäljed limas suurenenud. Samuti häirib viimasel ajal kerge pingevalu alakõhus ja -seljas. Kas on põhjust muretsemiseks või ootan ära, kuni detsembris Teie vastuvõtule saan?
Tänan kiire vastuse eest ette!

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Kuna Teil on diagnoositud kopsuklamüüdiat,soovitaksin võtta analüüs ka chlamydia trachomatisele emakakaela kanalist.Teie l kirjelduse järgi võiks tegemist olla emakakaela klamüdioosiga.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Halvalõhnaline voolus. Kas võib olla Ph tase korrast ära?

Mul on suhe mehega, kes pole vaba- on suhtes. Ta on minu ainuke seksuaalpartner. Peale suhte algust (u6 kuud tagasi) tekkisid probleemid- tõsiselt ebameeldiva välimuse ja haisuga mitte rohke voolus. Kui ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 33-aastane. Tegemist on bakteriaalse vaginoosiga.
Soovitused:
1) kasutage madala pH tasemega ja piimhappe sisaldusega apteegi intiimpesugeele koos ...

Loe edasi

Mirena ja imelikud päevad

Tere,
olen 2 last sünnitanud naine, viimase mais 2009a, sama aasta juulikuus paigaldati Mirena, päevad puudusid kuni imetamise lõpuni, s.o mai alguseni. Veebruarist alates märkan aeg-ajalt vooluses ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Loen kirjast, et ESS emakasisene (ravi)süsteem Mirena on paigaldatud juulis 2009.
Selliste kaebustega peaksid olema välistatud sugulisel teel levivad haigused ning on vajalik ...

Loe edasi

sõlmed kubemes

Tere,
mure järgmine: olen sünnitanud naine, viimane sünnitus mais 2009, alates 2009 a juulist Mirena, rinnaga toitmise lõpetasin selle aasta mais. Veebruaris avastasin vasakul vaagnas puusakondi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan Teil pöörduda günekoloogi poole,kes Teile emakasisese vahendi paigaldas.Oleks vaja teha ultraheliuuring,kontrollimaks,kas spiraal on korralikult emakaõõnes.Teoreetiliselt võib üks spiraalihaar ...

Loe edasi

1,5 a pole rasestunud

Tere lp Maie Väli

Loodan et oskate mind suunata mu probleemi lahendamisel. Nimelt on asi selles millele viitab ka küsimuse pealkiri, et u 1,5 a pole õnnestunud rasedaks jääda. Endal on alati ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Eks ma soovitaks iseennast kui Te juba minu poole pöördusite.Võite helistada tuleval nädalal minu kabineti telefonil ( 7319267 ).Sõltuvalt Teie m.tsüklist annan ma Teile sobiva aja uuringutele tulemiseks.Maie ...

Loe edasi

Voolus

Tere.Mure on siis vooluses, mis mind juba pikemat aega vaevab.voolus on selline valge-limane.ning vahel peale tualetis käiku jääb selline valge limane asi nn rippuma.sygelema nagu ei aja, vahel harva on ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kui analüüsid põletikku ei näita, siis soovitaks kasutada aegajalt tupe mikrofloorat tõstvaid preparaate(Floragyn, Vagisan). Peske intiimpiirkonda spetsiaalse pesemisvahendiga (apteegist). Kui te ...

Loe edasi

probleem pärast vahekorda

Tervist.Olen 20.aastane,alustasin just rasestumisvastaste tablettide võtmist.Ning probleem seisneb selles,et peale igat vahekorda,eritub tupest vere taolist lima.Millest see võib tuleneda?Ette tänades ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui alustasite rasestumisvastaste tablettide kasutamist võib esimesel kuul esineda tsükli väliseid määrimisi. Kui Teil esieneb ka teisi kaebusi (vooluses muutusi või kõhuvalu) tuleks põletiku ...

Loe edasi

Mure

Olen võtnud Diane-35 pille 2 aastat, lõpetasin lehe ja uut ei alustanud.Lehe viimastel päevadel jäin haigeks,arst määras antibiootikume (koos ma neid tablette ei võtnud) ja võtsin neid peaaegu nädal (3x ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Poolteist nädalat peale päevade lõppu on ovulatsiooni periood ja sellel ajal võib paari päeva jooksul olla vähest veritsust ja samuti on sellel perioodil limast voolust. Kui võtsite pille, ...

Loe edasi

menstruatsioon ja seks

Kas pahade päevade ajal võib seksida?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui veri vahekorra ajal teid ei häiri, on kõik OK.
dr. Seemen

Loe edasi

alaselja ja kõhuvalud

Tere
Tunnen viimased paar nädalat alaseljas ja -kõhus valu (seljavalu sarnane sünnitusel emaka kokkutõmbega kaasnenud valule, muidugi oluliselt nõrgem). Valu pole pidev, vahel on hetki kus ei tunne ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Peale sünnitust ,kui toidate last rinnaga ja menstruatsioone veel pole , võib tekkida ebamugavus vahekorra ajal. Tsükli taastumisel olukord paraneb. Valude suhtes peaksite ennast kontrollima günekoloogi ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi