Tsüklihäire 23.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Minu probleem seisneb selles, et enne rasestumisvastaste tablettide kasutamist oli mul menses ebakorrapärane. Olen kasutanud nüüdseks 3 aastat tablette. Sooviga väga last saada, lõpetasin 2 kuud tagasi nende võtmise. Ja hakkab jälle kõik uuesti peale ( päevad on 3 päeva hiljaks jäänud ja rase ma ka kahjuks ei ole ). Palun andke mulle nõu, kuidas ma peaksin nüüd edasi tegutsema, kui on väga suur soov last saada!
Kõike head Teile soovides, Katrin

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Katrin!
...kui on väga suur soov last saada!..., siis peaksite olema regulaarselt sugulises vahekorras mehega, ~ 2 korda nädalas.
Kui olete alla 25 ja ei rasestu 1 aasta jooksul, pöörduge uuringuteks viljatu abielu tõttu.
Kui olete üle 25, siis võiksite pöörduda juba poole aasta möödudes.
Normaalsed on m.tsüklid 21-35 päeva.
Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tsüklihäire

Tere!
Olen 45aastane ja päevad on jäänud hiljaks ja süda on pidevalt paha. Päevad pidid algama 5. detsembril. Olin novembris vahekorras ühe korra ja ilma kaitsevahendita, kuid abikaasa tõmbas enne ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
suure tõenäosusega on tegemist tsüklihäirega, kuna kaks rasedustesti on olnud negatiivsed. Selles vanuses võib esineda tsükli kõikumisi sagedamini ja see on seotud muutustega munasarjade töös. ...

Loe edasi

Tsüklihäire

Tere, olen 23aastane, kellel esinenud viimased 5 kuud määrimist nädal aega enne päevi.
Esineb ka kõrvetavat kõhuvalu. On võetud proovid ja need on olnud korras, positiivne oli tupeseene olemasolu. ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kindlasti peaks kontrollima kilpnäärme hormoone ja ka muid gün hormoone. Kõhuvalud ei tohiks gün sfääriga seotud olla. Selles osas võiks perearsti juurde.dr kadastik

Loe edasi

Tsüstid munasarjas

Tere

Olen 27 aastane ja mul pole siiani regulaarselt käinud päevi. Arst ütles, et munasarjas on tsüstid ja määras mulle rasestumisvastased tabletid, millega läks asi paika. Lõpetasin 2 aastat ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tsüstid teil tekivadki tsüklihäire tõttu. Tsüstide eemaldamine ei muuda midagi, need tulevad uuesti,.Tuleks täpsustada tsüklihäire põhjus. Selleks tehakse hormoonuuringud.KUi teil loodulsliku rohu peale ...

Loe edasi

Kas Provera või pillid

Tere

Olen 44 aastane. Umbes aasta tagasi esines mul tsüklihäire (mitme päevane määrimine tsükli keskel). Arsti soovitusel võtsin 4 kuud Proverat. Nüüd on sama probleem, jälle tsüklihäire ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Karin!Ilmselt on Teil tegemist anovulatoorse verejooksuga,mis tavaliselt esineb fertiilse perioodi lõpus.Vajalik oleks sonograafiga vaadata emaka limaskesta paksust ,kontrollimaks kas ei ole tegemist ...

Loe edasi

tsüklihäire

Tere!
Olen 30 aastane naine, kahe lapse ema.Mure on selline, et nädal tagasi lõppesid mul vererohked päevad ja nüüd nädal hiljem hakkasid jälle vererohked päevad, ainult nädal vahet.Arsti juures ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!
30-aastane naine on noor naine ja üleminekuperioodini on veel maa ja ilm aega. Kui günekoloog midagi erilist ei leidnud, siis võib arvata, et tegemist on tsüklihäirega, mis võib igal naisel ...

Loe edasi

emakakaela haavand

tere,
mure selline.mul kõrvetati hiljuti haavandit.nüüd on nädal läinud menstruatsioon üle. kas see on normaalne või peaksin minema uuesti vastuvõtule.rase ma olla küll ei tohiks.
ette tänades ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale emakakaela haavandi koaguleerimist on võimalik tsüklihäire tekkimine, s.t. menstruatsioon võib hilineda.
dr. Seemen

Loe edasi

menstruatsioon



miks jäävad päevad meeletult hiljaks ja täitsa vahele?kuigi rase ei ole............................ millest on see tingitud,kuigi varem käisid väga korralikult'?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioonitsükli häirete põhjused on sageli hormonaalset laadi, mõju võib avaldada ka näiteks kehakaalu muutus, stress-situatsioonid jne.
Tsüklihäireid on võimalik ravida. Soovitan ikkagi ...

Loe edasi

verejooks

Tere!
Minul mure järgmine:
olen 42 a naine,eelmisel kuul jäi mul menstruatsioon ära aga sel kuul ei taha enam lõppeda.Kestab juba terve nädal. Mis see võiks olla? Aitäh vastuse eest!

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Tegemist võib olla tsüklihäire-tüüpi veritsusega. Kuna ebaregulaarse veritsuse põhjusi on erinevaid, on ikkagi vajalik naistearsti konsultatsioon.
dr. Seemen

Loe edasi

On see rohust?

Hakkasin kasutama agnucastoni. Nüüd pidevalt kergelt määrib. On see sellest rohust? Kas peaksin neist tablettidest loobuma? Mul on ka spiraal. Tänan!

Vastas dr Aire Sekavin

Kui määriv eritus ilmus peale Agnucastoni kasutamist, on võimalik ,et määrimine on põhjustatud sellest ravimist. Samas võib määrimine olla põhjustatud ka emakasisese vahendi nihkumisest või põletikust. ...

Loe edasi

Tsüklihäired

Tere,

olen 25-aastane naine, kel mure tsükliga. Tsüklihäired on mureks olnud varemgi, kuid alates detsembrist jäävad päevad hiljaks. Jaanuaris natuke üle kahe vädala, päeval, mil pidid algama ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tsüklihäire üheks põhjuseks võib olla stress ja suur töökoormus. Samas arvaksin, et teil on probleem pikemajalisem. seega soovitaksin teha verest hormoonuuringud , et täpsustada tsüklihäire põhjus. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi