iiveldus 17.10.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Viimased pool aastat on tihti enne päevade algust ja päevade ajal iiveldanud, samuti hakkab enne valutama kõht, tihti ka selg. Kas on lootust, et spiraali eemaldamine ( olnud pea 3 aastat) aitab nähtudest vabaneda? Samas varem polnud mingisuguseid kaebuseid päevade ajal ja enne, kas on tegemist vanusega?
Mari, 37 a.( 2 last).

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Te olete noor- vanus ei mängi siin mingit rolli. Soovitan spiraal eemaldada ja valida mõni teine rasestumisvastane meetod , näiteks pillid või plaastrid.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Jeanine pillid

Hakkasin esimest korda elus sööma beebipille, Jeanine nimelt. Nüüd olen juba 2nädalat võtnud, õhtuti kell 9, kuid hommikuti on süda väga paha ja iiveldab poole päevani. Lugesin ka kõrvalmõjusid ja seal ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Esimesel kuul pillidega alustades võib kaasneda iiveldus. Kui see aga jääb püsima, siis võib järgmise tsükli ajal minna üle väiksema hormoonisisaldusega pillidele.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi