uleminekuiga 26.09.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

olen tarvitanud trisequensi 1 aasta,onnetuseks laheb minu endine arst mujale toole ,enne tundus mulle,et tabletid mojuvad hasti -mul ei ole esinenud tugevaid peavalusid ,ei ole ka narvilisust ega muid hadasid -olen nimelt 52-aastane naine.Kolm paeva tagasi tundsin,et kaenlaalused on valusad ja tana tundsin,et vasakus rinnas on ka mingi paksend,ta on katsudes veidi valus ka. Kas voib see tingitud olla sellest et mul hakkas menstruatsioon ara jaama,aga tanu hormoonravile kestab mens. edasi?Mulle muidu see ravim meeldis,aga lugesin ,et tavaliselt seda ule aasta ei tarvitata.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Kõigepealt tuleb pöörduda mammoloogi poole. Teie vanuses tehakse rinnanäärme uuringuid tasuta, s.t. haigekassa maksab uuringute eest. O/Ü Mammograaf asub Pärnu mnt.67A, tel. 6274470.
Kuna olete 52 aastane ja kasutanud siiani tsüklilist hormoonasendusravi, on soovitav üle minna sellist tüüpi hormoonasendusravile, mille korral regulaarseid igakuiseid veritsusi enam ei tule. Enne naistearsti juurde pöördumist tehke rinnanäärmete uuring. Kas ja kui pikalt veel hormoonasendusravi teha, otsustab siis juba naistearst.
d. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

uleminekuiga

kuidas leevendada uleminekueaga kaasnevaid vaevusi siis kui trisecuensi ravikuur lopeb ?minule on see ravim hasti mojunud ,aga lugesin juhiselt ,et kauem ei ole soovitav tarvitada ,kui aasta.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Te olete millestki valesti aru saanud. Hormoonasendusravi-HAR- võib tarvitada nii kaua, kui Te soovite ja selles arstiga kokku lepite. Näit. osad Saksamaa prouad tarvitavad kuni ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi