kehakaal ja pillid 19.09.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere.
Võtsin terve aasta Logestit, viimasel poolel aastal võtsin juurde üle kümne kilo, pea hakkas valutama , tekkisid iiveldushood. Nüüd vahepeal proovisin veel janinet. Kohe tekkisid jälle iiveldushood. Küsimus selline, et kas on mingit rasestumisvastast vahendit, mis ei tõstaks mu kehakaalu ja ei muudaks tervist halvemaks. Sünnitanud ma ei ole ja seetõttu arvatavasti langeb ära ka spiraali kasutamise võimalus.
Ja teine küsimus veel selline, et nüüd juba 3 kuud pole ma midagi kasutanud, aga kaal kasvab ikka , um 2 kilo kuus tuleb juurde(toitun norm ja käin korralikult trennis, enne pole kaaluga probleeme olnud), millest selline kaalutõus tingitud. kas pillide hormonaalne mõju kestab siiani?
Peaksin ma võibolla endokrinoloogile pöörduma?
aitäh

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Ter! Logest ja Janine on mõlemad vähese hormoonisisaldusega tabletid ja ei tahaks uskuda,et 3kuud vaheaega ei ole suutnud ainevahetust normaliseerida.
Soovitan tõepoolest pöörduda selle küsimusega endokrinoloogi vastuvõtule.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

menstruatsioonitsüklihäired, hormoonravi ja ülekaa

Tere!

Minu küsimus puudutab menstruatsioonitsüklihäireid, hormoonravi ja kehakaalu tõusu, nimelt probleem algas juba umbes 5 aastat tagasi kui mul leiti munasarja tsüst üle 6 cm diameetriga, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
minu arvamus on, et peaksite pillide võtmise lõpetama. Suur kehakaal ja pillid koos tõstavad südame-veresoonkonna haiguste riski. Kõige olulisem on kehakaalu langetamine, siis lahenevad ka ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Olen 33 aastane,menstruatsioon on olnud koguaeg problemaatiline s.t.tsüklihäiretega. Ainult rasedusvastased pillid on teinud olukorra regulaarseks. Kuid loobusin nendest suure hormoonsisalduse tõttu, sest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mina soovitaksin ka vahetada rasestumisvastast preparaati.Liidete kohta ei oska ma midagi tarka kirjutada,igatahes ei ole liited põhjuseks et m.tsükkel on ebaregulaarne.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

Rasestumisvastased tabletid ja kehakaal

Tere!
Söön rasestumisvastaseid tablette Logest ja olen paari kuuga paar kilo juure võtnud. Samuti rinnad on kasvanud märgatavalt. See on suhteliselt masendav. Äkki on see tingitud just neist tablettidest? ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillid "Logest" on madala hormoonisisaldusega ja üldjuhul põhjustavad kõrvaltoimeid harva. Iga organism reageerib erinevalt ja alati võib proovida üle minna teistele pillidele. Milliseid konkreetselt ...

Loe edasi

pillid

Selline küsimus, et kas rasestumisvastased tabletid võivad teha paksuks? Või kas nende tagajärjel võib minna hormoontasakaal paigast ära. Võtsin Logestit um. 1 aasta ja selle aja jooksul tõusis mu kaal ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide tarvitamise perioodil võib osadel juhtudel tõepoolest tõusta kehakaal, kuid on ka vastupidiseid näiteid, kus kaal hoopiski langeb. Iga organism reageerib pillidele erinevalt.
...

Loe edasi

Rasestumisvastased pillid

Olen 6 kuud tarvitanud tablette logest ja need kirjutas mulle välja perearst.Mure nüüd selline,et olen lugenud mitmest kohast,et pillid võivad igasuguse isu seksi vastu ära võtta,siis minuga ongi see ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kõik pillid võivad tõepoolest langetada libidot. Võite proovida ka teisi , erineva hormooni annusega pille. Suhteliselt vähe kõrvaltoimeid on Jeanine pillidel.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

harmonet tabletid ja kaalu järsk tõus

Tere. On selline probleem. Kasutasin Harmonet tablette 3 kuud (suvel) ja selle tõttu tõusis kaal ca. 10 kilo. Tahaksin nüüd uuesti antibeebipille võtma hakata, aga ilma kaalu kasvuta. Olen kuulnud, et ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Margaret,
pillide võtmise ajal võib suureneda söögiisu ja sellega seoses suureneda ka kehakaal. Enamusel pillide võtmine siiski kaalu probleeme ei tekita, see on siiski väga individuaalne. ...

Loe edasi

Diane-35

Tere,
mul on olnud pidevalt probleemiks menstruatsiooni ärajäämine.Kevadel lasi arst teha põhjalikud uuringud, kus selgus et meessuguhormooni tase veres on liiga kõrge ja sellest on tingitud ka päevade ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mõned patsiendid kaebavad tõepoolest kehakaalu tõusu üle, mõned on aga rõõmsad,et kehakaal langeb.Teie puhul tasuks aga mõelda preparaadi vahetamise üle.Võiks proovida madalama hormoonsisaldusega ...

Loe edasi

RASESTUSVASTASED VAHENDID

Olen 39 aastane naine, mida soovitate.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui olete sünnitanud, sobib rasestumisvastase vahendina emakasisene vahend ( hormonaalne või vaskne spiraal) või pillid.
Kui olete suitsetaja, siis pillid ei sobi.
dr.Seemen

Loe edasi

Rasestumisvastased pillid

Tervist!

Mul on selline küsimus, et mille järgi üldse määratakse erinevaid tablette? Aasta tagasi palusin naistearstilt endale esmakordselt pille ja ilma täiendavate küsimusteta kirjutati mulle ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

On olemas ühefaasilised pillid noortele madalaima hormooni sisaldusega ja mitmefaasilised pisut suurema hormoonisisaldusega. Osad ühefaasilised pillid on ka pisut kõrgema hormooni väärtusega. Ühefaasilised ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi