päevad pillide võtmise ajal 08.09.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

olen aasta algusest peale Marveloni tarvitanud. vahemäärimisi on küll tihti ette tulnud, aga seekord, laupäeval, algasid päevad, kusjuures pakk on alles poole peal. palun öelge mulle, kuidas on võimalik, et mul päevad algasid, kui olen oma igapäevase hormooni portsioni sisse võtnud? võib see viidata mingile haigusele?

Tänud

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Vaheveritsusi võib esineda pillide võtmise esimeste kuude jooksul. Tuleb pöörduda siiski naistearsti poole, et jätkuvate veritsuste põhjus kindlaks teha. Suure tõenäosusega leiab probleemile lahenduse, kui pille vahetada. Vereerituse peatamiseks soovitan praegu võtta 2 tabletti Marveloni päevas 10 päeva jooksul.
dr. Seemen.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Beebipillid

Tere,


Alustasin siis 5.aprillil esimest korda beebipillide võtmist. Esimene kuu määris mingil määral. Ja siis tegin selle seitsme päevase pausi. Kui need läbi olid, alustasin uuesti ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Olete pille skeemi järgi võtnud ja paari tunnine kõikumine ei vähenda pillide toimet. Esimestel kuudel võib esineda ebakorrapäraseid määrimisi. Tavaliselt esineb vähest veritsust pillide võtmise ...

Loe edasi

Pillid ja verejooks

Tere,
alustasin pillide LOGEST kasutamist nüüd siis juba kolm kuud tagasi, nagu ette nähtud päevade esimesel päeval. Järgmisel kuul, kui alustasin uue pakiga, siis algasid päevad tablettide võtmise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Logestis on suhteliselt väike östrogeenisisaldus ja seetõttu tuleks niisuguste probleemide korral vahetada need suurema östrogeenisisaldusega preparaadi vastu.näiteks Lindinette 30 vastu.
Preparaate ...

Loe edasi

Päevad

Tere,

olen kasutanud u. poolteist aastat Yasminelle pille. Praegusest pakist on mul terve rida veel võtta- selle nädala lõpuni, kuid eile tuli pisut juba verd. Täna oli määrdumine. Varem sellist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
kõige sagedamini on pillide võtmise ajal tekkivad vaheveritsused seotud kas pilli ununemisega või on pilli võtmine hilinenud. Põhjuseks võivad olla ka pillide normaalset imendumist ja toimet ...

Loe edasi

Pillid ja päevad

Võtan pille juba pikemat aega, aga viimasel 7- päevasel pausil ei hakanud päevad nii nagu peaks, viimase pilli võtmisest oli möödas 7 päeva (tavaliselt kulub selleks 1-2 päeva), kui päevad hakkasid ja ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
veritsus pillide võtmise ajal toimub pillide skeemi järgi. Kui pillide võtmine katkestada, tekib nädalase pausi ajal veritsus, kuid alati ei pea veritsus tekkima täpselt samal päeval peale ...

Loe edasi

Jeanine ja "päevad"

Tere,

peale mõneaastast pillide võtmise vaheaega (lõpetasin, kuna olid lakkamatud peavalud) hakkasin arsti soovitusel kasutama Jeanine'i. Peavalusid esineb nüüd harva. Jeanine'i olen võtnud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Teatud pillide korral võib olla nii. et mensesed muutuvad väga vähese verega ja võivad isegi ära kaduda. Mõnikord võib menses tõesti alata enne pillide lõpetamist. Järelikult eelmised pillid sobisid ehk ...

Loe edasi

midimeid pillid ja ´määrib

Tere!

Minu probleem järgmine, Olen võtnud beebipille üle aasta ja päevad on olnud korrapärased. Päevad olid ära ja hakkasin pille(ühtegi päeva pole unustanud pille võta,seega vahele pole ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Veritsus pillide võtmise ajal on üks võimalikest pillide kõrvaltoimetest, tekib sagedamini just madaladoosiliste pillide korral. Suure tõenäosusega pole tegemist põletikuga. Võtke pille skeemi ...

Loe edasi

Küsimus

Ma lõpetasin pillide võtmise poole pealt ära kuna mulle ei sobinud need... Viimasel ajal oli paha olla ja seega ma lõpetasingi. Päevad olid küll ära aga nüüd hakkasid järsku uuesti päevad. Seekord on ka ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna katkestasite pillide võtmise poole pealt , siis on nüüd uuesti tekkinud veritsus (menstruatsioon)selle tagajärg. Arsti poole pöörduma ei pea.
dr. Seemen

Loe edasi

beebipillid

Tere!

Olen kasutanud neli kuud logest-pille. Lugesin, et "päevi" on võimalik pillide abil vahele jätta. Esimene kord ei juhtunud midagi. "Päevi" teist kuud järjest vahele jättes aga algasid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pille iga päev katkestamata võttes tekib veritsus mõned päevad pärast viimase pilli võtmist. Veritsus tekib pillide võtmise ajal kõige sagedamini siis, kui unustada tablett võtmata või võtta see ...

Loe edasi

menstruatsioon

Tarvitasin pille Logest umbes aasta. Nüüd otsustasin pillide võtmise lõpetada pärast viimast menstruatsiooni. Millal peaks nüüd päevad algama, kas samal ajal kui tavaliselt või veidi hiljem?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsioon algab tavaliselt 28-30 päeva pärast ( viimase menstruatsiooni I päevast lugedes).
dr. Seemen

Loe edasi

küsimus

Tere!Küsimus oleks selline,et kui näiteks olen pillidega rasedaks jäänud(on olnud kõhulahtisus, oksendamine või mingi ravikuur näit) ja olen pille edasi võtnud kas siis nn tabletivabal perioodil hakkavad ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.

Rasedustest näitab hommikusest uriinist juba 11 päeva vanust rasedust. Kui olete rasestunud pillide kasutamise ajal võib menstruatsioonitaoline veritsus puududa või olla tavapärasest ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi