Pikaks veninud päevad... 31.08.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Mul on selline mure, et niiöelda päevad on kestnud juba järjest 4 nädalat! Eritus on küll suhteliselt väike, nii et tavaliselt piisab pesukaisest. (Olen 16-aastane; päevad on käinud 2 aastat; varem pole järjest kestnud rohkem kui 9 päeva (tavaliselt 6-7 päeva) ja vahe on olnud küll natuke kõikuv, aga tavaliselt umbes kuu aega, mentsruatsioonivalusi ei ole; olen süütu)
Mis selle põhjuseks võib olla ja kas peaksin kindlasti arsti poole pöörduma?
Ette tänades,
murelik neiu

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Kindlasti tuleb pöörduda arsti poole, sest selline pikk vereeritus pole normaalne nähtus. Tablettidega on võimalik see veritsus peatada.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Mure päevadega.

Tere.
Mure selline-peale hüsteroskoopiat(okt.algul) on päevad eriti vererohkeks ja pikaks veninud. Tsükkel algas 4päevase määrimisega, siis kaks päeva oli tugev verejooks, siis 2 päeva vähene ja ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
emaka limaskesta paksenemine ja sellega seotud vererohked menstruatsioonid on hormonaalne probleem ( seotud östrogeenide stimulatsiooniga emaka limaskestale) ja polüübi eemaldamine ei anna ...

Loe edasi

Pikale veninud mentsruatsioon

Tere!

Minu mure seisneb selles, et mul algas vähene veritsus 20. oktoobril, mis oli ka enam-vähem õige päev päevade algamiseks (tavaliselt on tsükkel 28-32 päeva). Eelmised päevad algasid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pika tsüklivälise veritsuse põhjusi võib olla palju: munasarjade funktsiooni häire (tsüklihäire), raseduse peetumine ja iseeneslik katkemine, munasarja tsüst, emaka müoom, polüüp, põletik jne. ...

Loe edasi

Üleminekuiga

Tere! Olen 48-aastane naine. Sünnitanud 3 korda. Käin regulaarselt naistearsti ning mammoloogi juures. Ligi 10 aastat tagasi eemaldatud emakapolüüp.Emakas on väikesemõõduline müoom, mis kaebusi ei ole ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Tegemist on tüüpiliste perimenopausi kaebustega: menstruaaltsükli lühenemine, menstruaalvere vähenemine, menstruaaltsükli häired jms.
Rasedust ei peaks paaniliselt kartma, ...

Loe edasi

mens.tsükkel

Tere!!
probleem on nimelt mens.tsükkliga. Olen 26a. naine ja suguelu regulaarne. tsükkel on ebaregulaarne mis häirib. Kui kuningakepiõli ei tarvita, jäävad päevad hoopis ära või venib tsükkel väga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! M.tsükli regulatsiooniks peaks ikka määrama naissuguhormoonide sisalduse ja vastavalt sellele ravima.Pöörduge oma günekoloogi vastuvõtule ja ma usun,et see probleem saab lahendatud.
Katkestatud ...

Loe edasi

Menopaus

Tere!
Viimasest menstruatsiooni algusest on möödas 40 päeva. Kas on võimalik, et 46-aastaselt jäävadki "päevad" niimoodi ära või pean edaspidi arvestama, et "päevad" võivad tulla suvalisel ajal ja ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Võimalik,et esimesed viited väljenduvadki ebaregulaarsetes menstruatsioonides.Ka ei ole välistatud stressist tingitud mensruatsioonitsükli korratus.Soovitaksin siiski günekoloogi konsultatsiooni.Kui ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükkel

Tere,
Olen 24a. ,probleem on järgmine- seoses tsüklihäretega( pruun voolus tsüklite vahepeal) kirjutas arst mulle Yarina pillid, mis pidid tsükli korda tegema ( hetkel vaskspiraal sees).Arst oli ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Enne rasesrumisvastaste pillide tarvitamist oleks tõepoolest vajalik ravivabal foonil vereseerumis kontrollida munasarjade poolt produtseerivate hormoonide basaalsekretsiooni.Siis jääb katse-eksitusmeetod ...

Loe edasi

Tsüst ja pikale veninud menstruatsioon

Tere!
Olen 26aastane naine ja koos abikaasaga soovime saada oma esimest last. Üritanud oleme 1,5 aastat, siiani kahjuks tulemusteta. Pärast 6aastatst antibeebipillide lõpetamist pole päevad regulaarseks ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Merike! Pikaajalisel antibeebipillide kasutamisel võib üsna sageli tekkida m.tsükli häire ja suure tõenäosusega on tsükkel anovulatoorne või m.tsükli 2.faas jääb lühikeseks,selleks et viljastumine ...

Loe edasi

spiraal

tere
Olen 19, mais oli abort, nüüd augusti lõpus lasin spriraali panna. Enne seda olin tablettide (logest) peal. Spiraal on olnud kuu aega. Valutab ja torgib vahetevahel, oma arst väitis, et see ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Mina sünnitamata naistele spiraali ei soovita ja reeglina ka ei paigalda. Ilmselt on nüüd 10 päeva varem tekkinud veritsus niiöelda menstruatsioonieelne veritsus ja mensruatsioon alles tuleb. ...

Loe edasi

"pikad päevad"

Olen 36-aastane naine. Peale viimast sünnitust(4aastat tagasi) paigaldati mulle spiraal. Algul oli kõik korras, menstruatsioonid ehk olid vererohkemad kui tavaliselt, aga praeguseks on päevad veninud umbes ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kuigi kaasaegsed spiraalid on efektiivsed ja ohutud,ei sobi nad kõikidele patsientidele.Arvan, et ka Teil on liigne verejooks tingitud spiraalist ja mina soovitaks küll spiraal eemaldada,pealegi on spiraal ...

Loe edasi

menstruaaltsukli probleemid

Tere, probleem on seoses sellega, et u poolteist nädalat tagasi tekkis mul veritsus,mida ei peaks olema. See ei ole suur, aga selline määriv. Olen tegelikult teie patsient Tartus. Aasta alguses oli mul ...

Vastas dr Aire Sekavin

Kui pille kasutades tekib tsüklihäire võiks kõigepealt mõelda, ega ei ole Teil kogemata mõni tablett vahele jäänud või kahe tableti vaheline aeg liiga pikaks veninud. Tsüklivälist määrimist ja tableti ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi