postinor - lisa 26.08.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Dr Galina Litter,

vabandan, kui oli liiga segane küsimus

natuke siis lisaks - reguloni kasutamist alustasin u 4 päeva enne postinori.
postinori võtsin 2 tabletti.

nagu aru sain, ei peaks pillide võtmist siiski lõpetama.

vastuse eest tänades,
a

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud a !
Antibeebipillide õige tarvitamise korral ei ole vajalik lisaks juurde võtta Postinori.
Tekitate m.tsükli häire.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Postinor + Jeanine

Tere,
probleem siis järgmine: võtsin Postinori (2tbl korraga), mil kaitsmata vahekorrast oli möödas u 12h. Päevad on jäänud nüüd juba paar päeva hiljaks. Arst kirjutas mulle mõni aeg tagasi Jeanine ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Pille(Jeanine) tuleb hakata võtma esimesel veritsuse päeval, mis nüüd peale SOS pillide kasutamist tuleb. Kui veritsus lähima paari päeva jooksul ei alga, soovitan teha rasedustesti. Kui ...

Loe edasi

Postinor ja rasedus

Tere dr.Väli

Selline lugu, et võtsin postinor2-e ja hiljem selgus, et võisin sel ajal juba rase olla (1 nädal).
Samas lugesin sos- pillide infolehelt, et postinor ei mõjuta kulgevat ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Postinor sisaldab suures koguses kollaskehahormooni,aga see üks tablett ei põhjusta küll mingisuguseid tüsistusi võimaliku raseduse korral.Kollaskehahormooni kasutatakse tavaliselt raseduse katkemise ...

Loe edasi

tere

Tere olen 17.aastane ja mul on järgmine mure:selle kuu jooksul(Novembri) on olnud mul juba 3 korda menstruatsioon .Menstruatsioon on toimunud nädalase vahega. Varem on päevad möödunud tugevate valudega ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Postinor põhjustab menstruaaltsükli häireid, peale tableti võtmist tekib sageli vereeritus. Menstruatsioon reguleerub peale seda ise. Kui veritsused jäävad ka järgmisel kuul püsima, pöörduga naistearsti ...

Loe edasi

Menstruaalsükli Häired!

Lp. dr. Seemen! Kasutasin esimest korda rasestumisvastast vahendit Postinor. Mu päevad olid lõppenud umbes 4-5 päeva enne vahekorda, ja siis peale rohtude võtmist tulid nädala pärast uuesti. Nüüd on mul ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Peale Postinori võtmist tekib tavaliselt nädala jooksul veritsus, see on reaktsioon sellele hormoonile. Menstruatsioon tuleb seejärel kuu mõõdudes või ka õigeaegselt. Postinori üks kõrvalmõjudest ...

Loe edasi

Postinor

Tere!
24 h peale vahekorda võtsin Postinor`i tableti ja siis 12 h pärast uuesti.
Aga kahe tableti võtmise vahepeal juhtus selline lugu et vahekorra ajal
läks kondoom katki ja nüüd on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Vabandan,et kiiresti ei vastanud,aga toimib küll.

Loe edasi

Menstruatsioonitsükli häired

Tere! Minu probleem on järgmine: "pahad päevad" lõppesid umbes 05.august. Vahekorras olin uuesti kahe päeva pärast, järgmisel päeval võtsin POSTINORI tableti. Kõik oli paar päeva korras, kuni hakkas uus ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Postinor võib tsüklit muuta ja sageli tekivad vahepealsed veritsused. Seetõttu Postinor on tõesti ainult hädaabi pill ja seda kasutada sageli ei soovitata. Reeglina veritsus möödub ise, samas peate hoiduma ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi