Cilest 12.08.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen tarvitanud Cilesti juba 3 aastat,sest spiraal tekitas pidevalt põletikke.Olen jõudnud tupe kuivuseni.Olen lugenud palju selle sisuga kirju ja vastuseid. Libestus geelid pole see...Kas tõesti pole mingit väljapääsu-äkki rohkem E -vitamiini!Veel olen kuulnud looduslikust rohust-Damjana(või midagi taolist), kas see aitab!Rasedaks ei soovi jääda(olen pea 40.),aga mõnusat sexi,koos orgasmiga(mis hakkab kaduma) sooviks küll.Aidake naisi!

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Pole ühtegi imetabletti ega ka vitamiini, mis probleemi lahendaks. Küll on aga väga tähtis roll partneril.
Üleminekueaga seonduva tupekuivuse puhul aitab hormoonasendusravi.
Teie olete aga noor ja hormoonasendusravi kindlasti ei vaja. Võimalik, et seksoloog oskab lahenduse leida.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

tsüklihäired

Tere!
Olen 37 aastane 2 last sünnitanud naine. Võtan aastaid antibeebipille Cilest. Päevad on alati olnud korrapärased. Nüüd aga tekkis tablettide võtmise 12 päeval veritsus, mis on sarnane korrapäraselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
Pillide korrapärane võtmine kindlustab rasestumisvastase kaitse, ka juhul kui tekib tsükli keskel veritus. Veritsuse põhjus võib olla näiteks mõne teise ravimi kasutamine või unustatud pill ...

Loe edasi

Eritis tupest

Tere!
Olen 25.a, sünnitanud pole. Umbes 2,5 aastat olen võtnud rasestumisvastaseid tablette (Cilest, Loette). Nüüd on olnud tabletivaba perioodi alates mai 2006, siiani pole rasestuda õnnestunud. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mina soovitaks pöörduda günekoloogi vastuvõtule.Võib olla on tegemist emakakaela põletikulise protsessiga või polüübiga.Ja kuna olete üritanud peale pillide võtmist rasestuda,mis pole õnnestunud,siis ...

Loe edasi

rasestumisvastased tabletid

Olen 27a.vana ja olen rasest.vast.tablette kasutanud juba aastaid.Vahepeal tuli väke paus sissse ja nüüd olen neid tarvitanud ca.pool aastat(Cilest tbl.)Aga nüüd on nii,et mõnikord vahekorra ajal tuleb ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Veritsus tsükli keskel võib olla seotud kas pillidega (ja abi on nende vahetamisest), või on veritsused seotud põletikuga suguteedes. Vastuse saab tõesti anda vaid naistearst peale läbivaatust ...

Loe edasi

cilest tabletid

hakkasin tarvitama tablette ja pärast esimest tabletti käib pea väga ringi kas siis peaks need välja vahetama ja kuidas siis uute tablettide võtmine peaks edasi minema kas kohe tohib uutega alustada?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Esiteks soovitan tablette võtta õhtuti. Kõrvaltoimed võivad tekkida esimeste nädalate jooksul ja need kaovad tavaliselt ise kuu jooksul. Kui vaevused ei kao, soovitan Cilesti vahetada väiksema ...

Loe edasi

Pea uimane tablettidest.

Tervist! Olen 37 a. ja võtan esimest kuud (hommikuti) üle kolme aasta Tri-Regoli. Ma ei tea, mis teha? Nimelt on mul neist tablettidest päeval pea täiesti uimane," käib ringi". Olen 3 aastat tagasi mitut ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Soovitan pille võtta õhtuti, siis on vähem võimalikke kõrvaltoimeid. Kui ka järgmise tsükli jooksul on samad kaebused, soovitan pille vahetada.
K.Seemen

Loe edasi

Hormoonide sobimatus?

Tere
Kaks aastat tagasi, 7 kuud pärast lapse sündi, hakkasin esmakordselt võtma rasestumisvastaseid tablette Cilest. Eelnenud aastatel proovisin erinevaid hormoontablette (Diane35, Femoden, Marvelon), ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui pillid ei sobi , siis soovitan emakasisest vahendit (spiraali).
dr. Seemen

Loe edasi

Valu rinnas

Tere Lp. Dr. Aire Sekavin!

Paluksin Teie arvamust, millest võib tingitud olla kohatine valu parema rinna alumisel välisküljel? Enesevaatluse tulemusena mingit "tükki" või tihkemat kohta ei ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Kui Te ei palpeeri sõlmekest või tihenemist võib ühe kindla koha peal olev valulikkus olla tingitud roiete närvijuurtest. Soovitan pöörduda naistearsti või perearsti poole, kes siis vajadusel ...

Loe edasi

päevade edasilükkamine

Panin juba ammu kinni günekoloogi aja, nüüd selgus, et see satub just päevade algusajale. Võtan Cilest tablette. Kas on hea mõte võtta 3 päeva uuest pakist Cilest tablette, et lükata päevad edasi, et günekoloogivisiit ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Teie soov on tähtis. Kui soovite rasestuda ei pea tablette edasi võtma. Sugulisel teel levivatele haigustele on menstruatsioon ja vahetult järgnev aeg parim. See on bioloogiline provokatsioon. ...

Loe edasi

verine voolus

Olen 41a. naine.Pärast viimast menstruatsiooni on rinnad valusad ja turses.13päeval tekkis verine voolus mis on kestnud viis päeva. Kasutan beebipille cilest. Naistearstil käisin kolm nädalat tagasi, kõik ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

Vastamiseks on väga vähe informatsiooni.

Kui kaua olete tarvitanud antibeebipille Cilest? Kas võtsite tablette õigesti?

Kas tablettide tarvitamise ajal esines ...

Loe edasi

antibeebipillid ja operatsioon

Perearst diagnoosis hemaroidi ja tema arvates tuleks seda opereerida ( on halvas kohas ). Olen antibeebipille ( cilest´i )tarvitanud alates 1995 aastast ja nendega väga rahul. Samas olen lugenud, et oppide ...

Vastas dr Aire Sekavin

Soovitavalt tuleks 6 nädalat enne plaanilisi operatsioone pillide kasutamine lõpetada. See on tingitud suurenenud tromboosiohust pillide kasutajatel. Lõpetage pillide kasutamine üks kuu enne oodatavat ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi