menstruatsiooni häired, pillide lõpetamine 05.08.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!
Võtsin 2 kuud Jeanine nimelisi pille, siis otsustasin lõpetada ja panin tavalise spiraali. Nüüd on nii, et mens. algab enamvähem õigel ajal, aga verejooks kestab juba 3 nädalat järjest ja ei ole ka veel 3.ndal nädalal lõppenud. Mida peaksin tegema, kas organism taastub ise või pean minema arsti juurde?

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere! Soovitan ikka minna selle günekoloogi juurde,kes spiraali paigaldas.Võib-olla on spiraal langenud emakakaela ,põhjustades sellega mehhaanilist traumat.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Yasminelle tarbimise lõpetamine ja menstruatsiooni algus

Olen Yasminelle pille võtnud ca 4 aastat. Vahepeal oli paus seoses neeruvaagna põletikuga. Viimasel aastal oli pidev probleem see, et tabletikuuri ajal eritus mitu nädalat verd. Samas menstruatsioon hakkas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade hellus ja menstruatsioonitaoline kõhuvalu on märk peatselt algavast menstruatsioonist. Hilinenud menstruatsioon ja tuim alakõhuvalu esinevad sageli ka funktsionaalsete munasarja tsüstide ...

Loe edasi

Pillide lõpetamine poole paki pealt ja rasedus

Tere!
Mul on selline mure, et ma kasutasin mitu aastat Yasminelle pille. Nüüd 4ndal augustil võtsin viimase pilli ja olin kaitsmata vahekorras 11ndal augustil. 12 august hakkasid mul menstruatsioon. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
ilmselt on kuupäevadega väike segadus, sest märgitud päevad on alles ees. Peale pillidega lõpetamist võib esimene ovulatsioon olla 12-16 päeva peale viimase pilli võtmist. Suurim tõenäosus ...

Loe edasi

Pillide lõpetamine ja jälle alustamine

Tere.

Olen R. Tartust!
Kuidas peaks ma edasi toimima sellises olukorras. Olen võtnud Yasminelle pille 2 aastat. 17. juuni oleks pidanud alustama uue pakiga, aga otsustasin seda mitte ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
nüüd tuleb ära oodata menstruatsioon ja alustada pillide võtmist 1. menstruatsiooni päevast uue pakiga, võtta 21 päeva ja seejärel teha 7-päevane paus ja edasi ikka skeemi järgi. Kui alustad ...

Loe edasi

pillide lõpetamine

Tere,
Mul on selline omamoodi ja pisut ehk kummalinegi küsimus, millele loodan vastust saada. Olen 24 aastane ja tarvitan rasestumisvastaseisd tablette Triquilar. Lugesin tablettide infolehelt, et ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna Triqvilari üks tablett sisaldab nii östrogeenset hormooni kui ka kollaskehahormooni,siis tablettide lõpetamine suvalisel ajal kutsub ka varem esile menstruatsioonitaolise verejooksu(reeglina ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired

Olen 33 aastane,menstruatsioon on olnud koguaeg problemaatiline s.t.tsüklihäiretega. Ainult rasedusvastased pillid on teinud olukorra regulaarseks. Kuid loobusin nendest suure hormoonsisalduse tõttu, sest ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Mina soovitaksin ka vahetada rasestumisvastast preparaati.Liidete kohta ei oska ma midagi tarka kirjutada,igatahes ei ole liited põhjuseks et m.tsükkel on ebaregulaarne.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

ebregulaarne tsükkel ja rasedus

Tere! Kõigepealt on mul üks selline küsimus - kas olen õigesti aru saanud, et ebaregulaarne tsükkel võib olla seotud hormonaalsete häiretega (mis võib takistada ka rasestumist)? Minul pole tsükkel kunagi ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Pärast pillide võtmist võib paus olla isegi kuni 6 kuud ja kuna rasestumine toimub alati peale ovulatsiooni,ei ole Teil mingit põhjust muretsemiseks.
Soovin Teile ilusaid jõule ja loodan,et ...

Loe edasi

Menstruatsiooni häired

Tere!
Selline küsimus, et olen kasutanud 3 aastat harmoneti ja menstruatsioon on olnud väga regulaarne, täpselt oli teada millal esimene menstruatsiooni päev hakkas. Novembris käisin naistearstijuures ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Kas ma saan Teist õigesti aru, et Te ei tarvita praegu Harmonetti?
Kui lõpetasite pillide tarvitamise, peaks menstruatsioon saabuma tavapärasel ajal.
Kui menstruatsioon ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Olen raseduse vältimiseks kasutanud viimased 6a. Tri Minuleti. 2 kuud tagasi lõpetasin tablettide võtmise (võtsin kuuri lõpuni - 21 päeva), viimane menstruatsioon oli 16. mai ning kuni käesoleva hetkeni ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kahjuks juhtub seda sageli,et peale pikaajalist pillide tarvitamist jääb menstruatsioon lühemaks või pikemaks ajaks ära.Tuleks toimida järgmiselt:
- välistada võimalik rasedus
- ...

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Tere.

Mul ei käi menstruaaltsükkel regulaarselt ja esinevad pikad pausid. Sellega seoses on mul 15 päeva pärast ultraheli. Praegu lõppevad aga pahad päevad ja tahaksin hakata raseduse vältimiseks ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise ajal ovulatsiooni ei toimu ja emaka limaskest muutub õhemaks . Seega muudab see ultraheli leidu. Kuna pilledega taas alustades tuleb neid hakata võtma menstruatsiooni esimesest päevast ...

Loe edasi

Jeanine'i pillid

Tere!

Kuna mu tsükkel (olen 22) ei ole eriti regulaarne, otsustasime arstiga proovida rasedusvastaseid pille (Jeanine). Alustasin võtmist menstruatsiooni esimesel päeval, kuid probleem on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide võtmise esimese kahe kuu jooksul võib olla ebaregulaarset vereeritust, kuid see peaks iseenesest lõppema. Ehkki Sul on nüüd pillide võtmise ajal olnud pidevalt veritsusi, tuleb peale ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi