pruun ollus :( 31.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 19 aastane neiu. Probleem järgmine: valgevoolust on esinenud koguaeg. Arsti juures ka käinud, põletikuline pole... nüüd on aga asendunud normaalne voolus mitte pruunika voolusega, vaid lausa tumepruuni kakat meenutava ollusega... Kas see on normaalne? Olen kuid kasutanud beebipille reeglitekohaselt (st 21 päeva tablette, 7 vaba jne...). Nüüd aga soovisin oodatavaid "päevi" edasi lükata ja seitsmepäevast vahe ei jätnud. Kas see võib olla sellise nähtuse põhjuseks???
Ootan peale vastuse "soovitaksin pöörduda asjatundja vastuvõtule" ka nõuannet, kas tegu võib olla millegi tõsisemaga? Haigus või põletik?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Pruunakas voolus on seotud ilmselt pillidega . Muretsemiseks pole põhjust, jätka pillide võtmisega skeemi järgi.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

pruun voolus

Tere,
mul esineb juba pea pool aastat nädal enne päevi pruun voolus. Kestab tavaliselt paar kolm päeva.
Kuna üritan eelmise aasta juulist rasestuda, siis paneb see. voolus mind natuke muretsema ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere, soovitan minna günekoloogile. Võimalik,et tegemist hormonaalse nihkega või hoopis günekoloogilise põletikuga. DrKadastik

Loe edasi

tume voolus

novembris kõrvetati mul emakakaelal haavandit. paranes korralikult ära. paar kuud hiljem hakkas enne päevi musta voolust tulema ja pärast päevi tuli ka. käisin arstil kontrollis, kõik öeldi korras olevat. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Broneerige aeg naistearstile. Vajalik on välistada:
-rasedus, tehke hommikusest uriinist rasedustest enne arsti juurde minekut
-välistada tuleb sugulisel teel levivad ...

Loe edasi

voolus

Tere!
Mul on selline mure, et juba teist korda on nii, et peale menstruatsiooni umbes neli päeva eritub pruuni voolust. Kas pruun voolus on kindlasti põletiku tunnus või võib see olla tingitud ka ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Pille!
Ilmselt on pruunakas voolus peale vereeritust pausi perioodil seotud pillidega. Soovitan 1 kord teha 7-päevase pausi asemel 5-päevane paus ja jälgida edaspidiste veritsuste suhtes. Kui ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi