valulikud rinnanibud 30.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tervist dr. Maie Väli!
Minu probleemiks on viimased paar nädalat katsumisel valulikud rinnanibud. Mingit punetust või muid märgatavaid sümptomeid nagu ei ole. Kas see võib olla tingitud mingist põletikust? Või tablettide võtmise lõpetamisest? Võtsin 2,5 aastat Femodeni, viimase tableti võtsin 5. juulil, järgmisel nädalal olid päevad ja pärast seda on enesetunne olnud hea, kuni muutusid valulikuks rinnanibud. Või võib see olla tingitud päikesest? Päevitamas ma käinud pole, küll aga mõned korrad niisama ujumas, päevitusriietel on TanThru efekt. Ja lõpuks, kas ma peaksin pöörduma arsti poole, mis see põhjus siis ka poleks, või läheb see ise üle?
Ette tänades ja head suve soovides,
Kristel

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere!
Kuna võtsite viimase tableti viiendal, on Teil tõenäoliselt tegemist premenstruaalse sümndroomiga. Kuna olete piisavalt kaua tarvitanud antibeebipille ja see on esimene kuu ilma ravimita, siis on menstruatsioonitsükli teine faas puudulik. See peaks paari tsükliga taanduma ja põletikku siin pole. Praegu pole põhjust arsti poole pöörduda.

Head suve Teilegi!

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rinnanibude valulikkus

Olen 42aastane.4 aastat tagasi sündis mul kolmas laps. Peale lapse sünnitamist paigaldati mulle MIRENA spiraal. Menstruatsioone mul ei ole.
Nüüd on juba 2 nädalat rinnanibud väga valulikud. Millest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 42-aastane. Mirena nimetus ongi ESS- emaka sisene (hormoon) süsteem. Munasarajad töötavad endiselt, kuid menstruatsioonid ei ole tajutavad, sest emaka limaskest ...

Loe edasi

Valulikud rinnanibud

Tere! Olen 44-aastane naine, menopaus diagnoositi 4 aastat tagasi. Muret teevad valulikud rinnanibud. Häiriv valulikkus on kestnud nädala. Mis võiks olla selle põhjuseks?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
valulikud rinnanibud võivad olla seotud erinevate põhjustega. Põhjuseks võivad olla hormonaalsed muutused naise organismis, sealhulgas muutused nii premenopausis kui menopausis ning hormoonasendusravi. ...

Loe edasi

rinnanibud

Tere, olen 22. aastane naine, lapsi pole. Kliiniku küsimusi lugedes märkasin, et on olemas võimalus, et sissepoole olev rinnanibu võib olla rinnavähi tunnuseks. Mul on ka vasaku rinna nibu rinna sees. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Väga suure tõenäosusega on Teil tegemist lihtsalt sissepoole hoiduva rinnanibuga ja olukorda saaks parandada,kui Te ise masseeriksite 3-5 min päevas seda piirkonda ja prooviksite nibu väljapoole ...

Loe edasi

hirmunud

olen 24 -aastane naine,minu probleem on selles ,et eluaeg on mul rinnanibud olnud sissepoole ja nüüd ma lugesin ,et see võib tähendada vähki.tahaks teada et kas see võib olla lihtsalt looduse poolt nii ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sissetõmbunud rinnanibud ei tähenda alati sugugi rinnavähi olemasolu. Kaasasündinud rinnanibude sissetõmbe korral on abi nende regulaarsest sõrmedega stimuleerimisest(masseerimisest).
dr. Seemen

Loe edasi

rinnad

Rinnanibud on hellad ja valulikud, millest võib see tingitud olla? millise arsti juurde peaks sellise probleemiga pöörduma?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Alustage naistearstist. Eelnevalt on vajalik günekoloogiline kontroll. Oluline on teada viimase menstruatsiooni 1. päeva.

Loe edasi

valud ja voolus

Tere,

olen 20-aastane noor naine. Noormehega koos elanud juba 3,5 aastat. Suguelu elame juba 4 aastat. 2000.aastal alustasin Logest'i võtmist. Alguses oli kõik korras, menstruatsioon ülitäpne, ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Veronika.

Peaksite kindlasti leidma võimaluse ,et külastada naistearsti. Pikaleveninud veritsuse põhjusi võib olla mitu (emakakaela või emaka põletik, munasarjade funktsiooni häired, ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi