menstruatsioon määrib 1,5 kuud 27.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere !

Kirjutan Teile tegelikult suure murega, minul menstruatsioon on määrinud 1,5 kuud.Valvearst kirjutas mulle ravimi Dezamino Oksitocins, mis kahjuks probleemi ei lahendanud.Rasedust ei olnud ja mul on ka spiraal sees (tavaline ) .Kuna olen väikelapse ema ja niimoodi pidevalt arste mööda käija on raske, siis ootan väga Teie nõuannet.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Veritsuse põhjuseks võib olla põletik suguteedes. Pikki määrimisi võib põhjustada ka polüüp emakaõõnes. Vajalik on siiski teha analüüsid ja ultraheli uuring. Seejärel saab otsustada, kas spiraal on vajalik eemaldada.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioon

Tere, minu mure selline:
Olen 19 aastat vana, käisin alles neli kuud tagasi ka günekoloogi juures, aga peale günekoloogi juures käiku kirjutati mulle välja rasedusvastased tabletid, nüüd olen neid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija

Antibeebipillide tarvitamine ehk KOK kombineeritud oraalne kontratseptsioon on ravimeetod, millega peavadki muutuma tavapärased menstruatsioonid, kuna pillid on ju hormoonravimid.
Loe edasi

iiveldus ja östrogeenid

Tere! Minu põhimure on iiveldus. Tekke aeg langes sel kokku (vask-) spiraalipanekuga u. nädal aega pärast seda. Praeguseks on spiraal ammu eemaldatud, kõik mao-, aju-, tasakaalu uuringud tehtud, põletikud ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Adenomüoosi saab UHs diagnoosida ja kui pole olulisi kaebusi, siis ei pea midagi tegema. Iiveldust see küll ei põhjusta, põhiprobleemiks võib olla vererohke menstruatsioon suurte valudega. Kuna te ...

Loe edasi

Menstruatsioon

Tere!

Mure on mul selline, et sünnitasin 3,5 kuud tagasi. Nüüd on mure menstruatsiooniga, mis kestab minu arust liiga kaua juba. Enne rasestumist oli mul menstratsioon korrapärane, kestis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
peale sünnitust võivad esimesed mesntruatsioonid olla ebakorrapärased ja pikad. Eeldan, et kuna Te olete sünnitanud 3,5 kuud tagasi, siis toidate last rinnaga ja hakkasite kasutama minipille ...

Loe edasi

Menstruatsioon peale aborti

Tere. 30 päeva avastati, et rasedus (6 nädalat) on peetunud ja mulle tehti medikamentoosset aborti. 13 päeva pärst tekkis mul tugev vereeritus ja seejärel tehti mulle ka puhastuse.

Nüüd ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Andmetest selgub, et olete 28-aastane. Kirjutage üles kirurgilise emaka õõne puhastuse kuupäev, sellest tuleb alustada uue menstruaaltsükli lugemist. Kas emaka õõne abrasioon oli 30.11?
Loe edasi

menstruatsioon

Mul on 4-5 viimast kuud olnud menstruatsiooni eritis teistsugune. Lihtsalt määrib wc`s käies poti helepunaseks, sidemesse (õigemini kasutan juba pesukaitseid) ei tule pea-aegu midagi. Konsistents on samuti ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Soovitan kindlasti minna onkogünekoloogile,või günekoloogile,kas Teil eemaldas emakakaelast mikroinvasiivse kartsinoomi.Tõenäoliselt tuleb võtta emakakaelast uus analüüs.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

menstruatsioon

Tere. Olen 26 aastane ja sünnitasin 2006 a. suvel esimese lapse. Peale imetamist hakkasin jälle tarvitama Merciloni. 2-3 kuud oli menstruatsioon nagu vanasti: algas 3-ndal päeval peale viimast tabletti, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipille tarvitage skeemi 21+7 järgi ja kalendrisse märkige 7-tabletivaba päeva.
Pillide tarvitamise ajal reeglina väheneb vereeritus, see on üks antibeebipillide positiivsetest ...

Loe edasi

Loette tabletid

Tere ! Olen 24-aastane püsisuhtes neiu. Kuna näol ja seljal esineb kohati vistrikke, lasin arstil määrata mulle komineeritud pillid, nimelt LOETTE. Alustasin 8 päeva tagasi ja siiamaani tuleb mul pruunikat ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Esimesed kaks -kolm kuud võivad olla sellised kaebused. Määrimine väheneb siiski sageli juba teise kuu ajal. Hiljem määrimine kaob. Vistrikke osas on antud pillid väga sobilikud. Loomulikult ei teki ...

Loe edasi

menstruatiooni edasilükkamine

Menstruatsioon peaks algama 1,5 nädala pärast .Kas on võimalik seda edasi lükata.Kasutan spiraali .

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
On võimalik. Pöörduge kohe oma naistearsti poole.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

Pruun voolus

Tere!

Katsun anda võimalikult palju informatsiooni, et saaksite mu murele vastata:

1.Alustan sellest, et u. pool aastat tagasi diagnoositi minu partneril klamüüdia. Tema arst ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere1
Minu soovitus oleks järgmine:
-korrata klamüüdia analüüs ja anda onkotsütoloogia(PAP) analüüs, kui seda pole tehtud
-kui analüüsid on korras, on veritsus ilmselt seotud pillidega, ...

Loe edasi

Voolus

Olen võtnud peaaegu 2 aastat Diane-35 ja nüüd viimasel 4 kuul on hakanud umbes 1,5 nädalat enne päevi ebameeldiv voolus, mis määrib. See kestab nädala ja siis ei ole mõned päevad midagi. Kas see võib olla ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Veresegune voolus võib olla põhjustatud nii pillidest ,kuid võib olla ka põletiku näitaja. Selguse saamiseks pöördu arsti poole.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi