SOOR 10.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

KUIDAS RAVITAKSE SOORI?KAS ON VÕIMALIK KA OSTA ILMA RETSEPTITA RAVIMEID?

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Soori e. tupe seenpõletiku raviks on olemas erinevaid seenevastaseid tupekuule, kreeme ning ka suukaudne tablett-ravi ( retseptiravimid). Käsimüügist , s.t. ilma retseptita on praegu saadaval Femigel. Selleteemalisi küsimusi ja vastuseid on väga palju, vaata ka neid.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

veritsus tupest

Tere!

Oleks järgmine mure: Mul oleks pidanud detsembri alguses algama päevad, kuid alles 13. detsember algas suure verega ja valudega verejooks. Algselt ei tulnud ka verd, vaid limaseid tükke. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Tõenäoliselt oligi raseduse katkemine varases järgus,millele järgnes järelverejooks.Põhjuseks ilmselt emakaõõnde jäänud raseduskude.Kui menstruatsioonitsükkel reguleerub,on kõik korras.Kui verejooksud ...

Loe edasi

sügelus jalgevahel

sünnitusest on 6 päeva möödas,veritsus on ilusti vähemaks jäänud ja kõik muu on ka korras kuid häbememokkade vahelt sügeleb juba paar päeva.On see normaalne hormoonidest tingitud sügelus või märk seenest, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Sügeluse põhjuseks on ilmselt tupe ja välisgenitaalide seenpõletik. See probleem on just sagedamini raseduse ajal ja ka sünnitusjärgsel perioodil.
Abi on Clotrimazol-kreemist ja samuti tupekuulidest. ...

Loe edasi

Mure

Tere!

Paar kuud tagasi tekkis kihelus ja valulik tunne väikeste häbememokkade vahel. Suguelundid tursunud. Tekkisid valged täpid siseküljel. Pesin lilla veega. Vette jäid hõljuma valged vooluse ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.

Pöörduge koos oma tütrega naistearsti või naha- suguhaiguste arsti poole. On võimalik, et Teil on seenepõletik, kuid vajalik on leiu vaatlus ja analüüsid tekitajate suhtes. Et seenepõletik ...

Loe edasi

mul on mure!

olen 18.aastane neiu. Mõni kuu tagasi hakkasin suguelundi ümbruses tundma sügelust ja kipitust. Hiljem eritus kohupiimataoline valge paks eritis. Nüüd on sügelus muutunud juba talumatuks, kuid peale dušši ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere!

Tõenäoliselt on tegemist tupe kandidoosi ehk soorpõletikuga tupes. Soor võib tekkida kas antibiootikumide kasutamise järgselt või ka lihtsalt organismi nõrgenemisel, näiteks viirusinfektsiooni ...

Loe edasi

pillid ja pärmiseen

Tere, on tervelt kolm küsimust:



1)Olen kaks korda alustanud Harmonet pillide võtmist ja peale esimest või teist kuud ei talu enam kontaktläätsede kandmist. Muidu olen Harmonetiga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Tere!

1) Harmonet on kõige madalama hormoonkoostisega preparaat. On vähetõenäoline kahjulik toime kontaktläätsedele. Konsulteerige silmaarstiga.

2) palun lugege samas rubriigis ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi