ravimi kasutamine 04.07.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere. Arst leidis läbivaatusel emakamüoomi. Raviks määras Jeanine tabletid.Menses algas 28.06,mil alustasin ka tablettide võtmist. Infoleht ütleb, et võib esineda "läbijookse", nüüd see kestabki so.04.07. Eelnevatest kogemustest tean,et ei talu hormoontablette,millest ka arsti informeerisin. Kui pikk "läbijooksuaeg" võiks olla, et asi oleks normaalne? Olen 43 a.Arst ei pidanud vajalikuks tagasipöördumist,vaid küsida edaspidi tabletid oma perearstilt.Tänan!

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Esimestel pillide võtmise kuudel võivad esineda veritsused, see on normaalne reaktsioon. Pillid ei ravi müoomi, vaid aitavad normaliseerida müoomist põhjustatud vererohkeid ja pikki menstruatsioone. Kui pillid põhjustavad teile ebasobivaid kõrvaltoimeid, soovitan hormoonspiraali.
dr. Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Rasedusevastased plaastrid

Tere.

Olen 31 a. naine ja pöördun, et täpsustada Evra rasedusvastaste plaastrite kasutamist, mida soovitas mulle günekoloog nö vaheetapina hormonaalsetele antibeebipillide üleminemisel. Kasutan ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Maris.
Kui asetasite esimese plaastri nahale menstruatsiooni esimesel päeval ei ole lisakaitsevahendite kasutamine vajalik.
Mirellel ja EVRA'l on erinev gestageenne komponent (gestodeen ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi