kuivus 26.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere,
võtan 2,5 aastat antibeebipille. esimene aasta probleeme polnud, kuid teisest aastast muutusin äkki nii kuivaks. väga erutudes lähen natuke märjaks, kuid see kaob kiiresti. seened ja rohkem bakteriaalne vaginoos on sagedased külalised. neli kuud tagasi vahetasin logesti tri-minuleti vastu. probleem ikka olemas. äkki see kuivus polegi pillidest? on see kuidagi ravitav?
ette tänades, annika (24)

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Tupekuivus ja ebapiisav märgumine vahekorra ajal on seotud pillidega.
Pillide vahetamine siin tavaliselt mingit efekti ei anna. Soovitan kasutada libestus-geeli, mida saab osta kas apteegist või sex-poest.
dr.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tupe kuivus

Tere

Olen 33-aastane naine. Minu günekoloog määras mulle progesterooni ravi (2 x 200mg päevas, tsükli 16-25 päeval). Praeguseks olen progesterooni kapsleid võtnud 3 kuud. Sel kuul aga tekkis ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Selline tsükli II poole ravi ei tohiks selliseid kaebusi põhjustada. Kui on tupp kuiv, siis kasutage tupe mikrofloorat parandavaid preparaate (teha lühiajaline kuur) ja suguelu elades kasutada libesteid. ...

Loe edasi

PMS ja tupe kuivus

Tere!
Olen 41 a. naine ja mind vaevab väga premenstruaalne sündroom.Viimasel kahel kuul ka tupe ning välissuguelundite kuivus, mis omakorda häirib minu seksuaalelu.Hing nagu tahaks, aga keha ei tule ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Päris kindlasti ei ole Teil üleminekuiga.Tupe kuivus võib esineda sõltumata vanusest ja seetõttu tuleb kasutada enne suguühet tuppe niisutavaid salve.Mina soovitaks Linoladioolsalvi N,mida võiks ...

Loe edasi

Kuivus

Olen 4.5 aastat kasutanud Harmoneti tablette ja suguelundite kuivusega ei ole kordagi probleeme olnud. Sügisel 2004 aga avastati tupeseen ja sellega kaasnes välissuguelundite kuivus. Olen nüüdseks läbi ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tupe ja välisgenitaalide kuivus võib olla tingitud tupe mikrofloora muutusest, mis on tingitud teie tupeseenest. Tupeseen aga on ka tingitud mikrofloora häirumisest tupes. Mikrofloorat mõjutavad väga ...

Loe edasi

kahtlane

Tere,

Probleem selline, et viimasel ajal on tekkinud kuivus tupes, seda just vahekorra ajal. Kuna midagi sellist ei ole eelnevalt esinenud (olen 26, kindel partner), siis tean et probleem ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Arvan , et antud juhul on tupekuivus põhjustatud pillidest . Vajadusel tuleb kasutada libestusgeel.
dr. Seemen

Loe edasi

tupe kuivus

Lp. Doktor.



Olen 47 a. naine. Kolm kuud tagasi opereeriti mul emakas (müoom, munasarjad jäid alles). Nüüd soovides jätkata suguelu osutus see kaunis piinarikkaks. Põhjuseks tupe ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuna Teil on munasarjad alles,siis on loomulik,et arst määras Teile tupe limaskesta seisundi säilitamiseks östrogeene sisaldavaid tupekuule.Samuti on minu arvamus,et tupe kuivuse põhjuseks on vanusest ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi