segane tsükkel 10.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Olen mures. Paar viimast kuud on enne menstruatsiooni olnud 3-4 päeva määrimine ja siis alles algab suurema vereeritusega mens. Eelmine kuu tekkis mul aga tsükli 15 päevalkahe menstruatsiooni vahepeal määrimine, mis kestisumbes nädala-kuni uue mensi alguseni. Nüüd lõppesid päevad 01.juunil ja eile s.o. jälle tsükli 15.päeval hakkas määrima. Kohati tuleb pruunikat eritist, kohati lausa verist. Samuti olen märganud veritsust peale vahekorda. Ka on viimased paar nädalat esinenud tuimad valud alakõhus. Olen 33 aastane ja rasedusvastaseid tablette ei tarvita, spiraali ei ole. Tänan vastuse eest ette.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere! Tsükliväiliste veritsuste põhjuseks on sageli emakakaela põletik, kuid võivad olla ka muud põhjused. Analüüside võtmiseks peaks pöörduma kindlasti naistearsti vastuvõtule.
dr. K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Tavapäraselt lühem tsükkel kui Nuvaringi "tsükkel"

Tere.

Hakkasin kasutama Nuvaringi ca 4 kuud tagasi. Minu tavapärane tsükkel oli 25 päeva ja on kogu aeg nii olnud. Päevad kestavus keskmiselt 5 päeva, millest 2-3 eriti vererohked. Nuvaringi ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
NuvaRingi tuleb kasutada vaid kindla skeemi järgi: rõngas on sees 21 päeva ja rõngavaba periood on 7 päeva. Kui võtta rõngas varem välja või kui teha paus üle 7 päeva, kaob NuvaRingi rasestumisvastane ...

Loe edasi

Menstruatsioonitsükli häire

Tere,

Olen 20 aastane. Pool aastat tagasi pöördusin naistearsti poole, kuna mul oli ebaregulaarne tsükkel, mõnikord polnud mul menstruatsiooni 5 kuud järjest samuti tekkis mul püsisuhe ning ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kõik on loogiline.see kaks päeva,mis vahele jäid,põhjustasid emaka limaskesta irdumise ja kuna hakkasite kohe uut originaali tarvitama ,siis on see ravimite jätkutarvitamisest tingitud verejooks.Alustage ...

Loe edasi

Liiga pikk tsükkel

Tere!
Lõpetasin mai kuus rasestumisvastaste pillide võtmise. Peale seda oli tsükkel väga ebakorrapärane (kõikudes 43-65 päevani). Nüüdseks on jäänud 45p. pikkuseks. Kas 45p. tsükkel on liiga pikk ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kui 45 päeva on jäänud stabiilseks menstruatsioonide vaheajaks ja Teid see ei häiri,siis ei ole muretsemiseks põhjust.Kui soovite aga rasestuda ja tsükkel on anovulatoorne,siis oleks vaja uurida,kas ...

Loe edasi

Mure

Mure on tõesti suur ja nimelt järgmine-olen 50.a. naine, poolteist kuud tagasi kaotasin õnnetult ja ootamatult igaveseks abikaasa. Kas minu praegune probleem on sellega seotud, ei tea, aga samal ajal ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Sügav kaastunne Teile abikaasa kaotuse puhul.Usun küll,et stresssituatsioon põhjustas esimese menstruatsiooni hilinemise.Aga hiljem esinenud ebareeglipärased verejooksud ja valud alakõhus võivad ...

Loe edasi

tsükli häire?

tere!
olen tarvitanud pikemal perioodil logest tablette. nüüd jätsin sel kuul vahele. eelmise perioodi algusest on möödas 27 päeva ja uus tsükkel pole veel alanud. Tavalselt on tsükkel lühem (ilma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Muretsemiseks pole põhjust, peale pillidega lõpetamist võib esimene tsükkel mõned päevad nihkuda. Kui olite kaitsmata vahekorras veritsuse kolmandal päeval, siis tõenäosus rasestuda on küll ...

Loe edasi

Menstruaaltsükkel

Aprillis jätsil Minulet tabletid ära sooviga rasestuda, kuid siiamaani ei ole see õnnestunud. Esialgu käis tsükkel nagu kellavärk, kuid viimased kuud on kõikumised väga suured, eriti see kuu. Eelmine menses ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Tsükkel võiks reguleeruda hiljemalt poole aasta jooksul peale tableti kasutamise lõppemist. Kui Teil enne pillide kasutamist ei olnud tsükkel regulaarne, on võimalik, et ka peale pillide kasutamise ...

Loe edasi

Tablettide ärajätmine

Tere!!

Pöördun Teie poole sellise murega. Võtsin 5 kuud Jeanine tablette (Juuli-November) Kui enne tablettide võtmist oli tsükkel ebaregulaarne, siis tablettide võtmise ajal muutus see regulaarseks. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise ajal on menstruatsion väga regulaarne tänu pillidega tekitatud hormoonide tasemele. Peale pillidega lõpetamist käivitub taas munasarjade funktsioon ja kui enne oli tsükkel ...

Loe edasi

Ebaregulaarne tsükkel

Kas menstruatsiooni tsükkel võibki jääda ebaregulaarseks? Olen 19aastane ja tsükkel pole kunagi regulaarne olnud, kuid mind pole see seganud..kuid kas peaksin ikkagi arsti poole pöörduma?

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Oleneb,kui ebaregulaarne on ebaregulaarne.Kõikumine 2-3 päeva ei ole tõesti mingi probleem.Kui aga mõni kuu jääb vahele ja siis on mitu korda kuus,siis peaks günekoloogi poole pöörduma.Kirjutage ...

Loe edasi

paar küsimust

Tere Doktor!

Olen 27 aastane naine. Abiellusin eelmine suvi ja lõpetasin augustis 2 aastat kestnud Logesti pillide võtmise. Tahame mõlemad abikaasaga endile vähemalt kolme põnni saada! Kohesest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1) Teil on õigus, kaalu kiire tõus võib olla menstruatsioonitsükli häire ja viljatuse põhjuseks
Arstlik nimetus on hüpofüsaarne rasvumine.
Kõige lihtsam ravi on vähendada ...

Loe edasi

emakakaela haavand

Lugupeetud dr Sekavin,
käisin nüüd, aprillikuus, arsti juures ja avastati emakakaela haavand. Arst ütles, et kaasasündinud. Käisin ka eelmise aasta oktoobris teise arsti juures, kes ei öelnud, et ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Evelin.
On tõenäoline , et Teil on emakakaela ektoopia. See on normi variant ja tähendab seda, et kaelakanali silinderepiteel ulatub emakakaela peale. See ei vaja ravi. Tõeline emakakaelal olev ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi