tsükli häire või rasedus 09.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere. olen 24 aastane ja 6 kuud tagasi tehti mulle puhastus, kuna avastati 12-ndal nädalal, et lootemuna on tühi. uuesti hakkasid päevad 11. jaanuaril ja siiani on olnud tsükkel väga korrapäraselt 28 päeva. nõõd on aga päevad juba üle nädala hiljaks jäänud ja tegin tsükli 37-ndal päeval hommikul rasedustesti, mis osutus aga negatiivseks (ka teoreetiliselt ei tohiks nagu rase olla, sest olen kasutanud kogu aeg kondoomi). günekoloogile sain aja alles kahe nädala pärast, kuna ta arvas et siiski on tegemist rasedusega (telefonivestluse põhjal). ka rindadest tuleb imelikku tumedat eritist, mis on ka natuke kleepuv.
tahaksin teada, kas sellise probleemiga on mõtekas ka äkki perearsti poole pöörduda, sest günekoloogi aega oodates olen muutunud juba üsna närviliseks, et kas tegu võib olla hoopis mingi põletiku või muuga.

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Kui rasedustest on negatiivne, on tõenäoliselt tegemist menstruaaltsükli häirega ( stress? kehakaalu kõikumine?). Kui nädala jooksul menstruatsiooni ei tule, pöördu arsti poole.
K.Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pillid ja veritsus/määrimine

Tere!

Olen 22-aastane ja minu mure on järgmine. Alustasin üle pika aja jälle pillide võtmist. Eelnevalt kasutasin Yasminellet, ainsaks kõrvalmõjuks oli südamepahasus. Nüüd hakkasin uuesti ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija! Veresegune määrimine on tavapärane kaebus antibeebipillide alustamisel ja eriti SOS pillide tarvitamisel siis, kui on välistatud vähemalt urogenitaalne klamüdioos ja rasedus. Sel juhul ...

Loe edasi

postinor-2

Tere!
Olen 20-aastane neiu, olen mitu aastat võtnud antibeebipille Jeanine, kuid sel sügisel otsustasin tervislikel põhjustel, et teen paarikuuse pausi. Kasutasime elukaaslasega kondoomi, eelmisel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Neiu!
Teil on õigus, reeglina tekib SOS pillide kasutamisel m tsükli häire tüüpi veritsus.
Kui alustada uuesti antibeebipillidega, siis peab rasedus olema välistatud ja peaks ära ...

Loe edasi

Valud alakõhus

Tere! Olen 22-aastane. Olen Jeanine pille tarvitanud pea 4 aastat. Enne pillidega alustamist oli tsükkel väga regulaarne, samuti ka pillide tarvitamise ajal on iga kord olnud vereeritus. Nüüd võtsin kaks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Alakõhuvalude puhul tuleb välistada sugulisel teel levivad põletikud, rasedus jm.
Kui kaebused püsivad, siis tuleks broneerida aeg naistearstile uuringuteks.
Vajalikud ...

Loe edasi

rasedus või tsüklihäire?

Tere!
Mure siis selline. 21. mail võtsin umbes 16 tundi pärast kaitsmata vahekorda korraga kaks Postinori tabletti. Viimane menstruatsioon algas kusagil 7.-9. mai paiku. Nüüd on möödas ligi 40 päeva. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud M.!
Loen Teie kirjast, et viimane normaalne menstruatsioon algas 7.05.2007.
21. mail tarvitasite 2 tbl. Postinori ja vähene veritsus algas 25.05. Teil on õigus, kuna Postinoris on ...

Loe edasi

Tsükli häire...

Tere DR.Väli
Mure selline ,et peale kirurgilist aborti on möödas 3 nädalat ja juba 3 -ndat päeva on mul tunne et kohe hakkab menses ,aga vot ei hakka...
Valud on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Statistika järgi tuleb menstruatsioon peale aborti 43 päeva möödudes.Alati on olemas ka väikesed erandid.Kui Te siiski nii murelik olete,ostke rasedustest ja kontrollige.Olen kindel,et tänaseks on ...

Loe edasi

tsükli häire?

tere!
olen tarvitanud pikemal perioodil logest tablette. nüüd jätsin sel kuul vahele. eelmise perioodi algusest on möödas 27 päeva ja uus tsükkel pole veel alanud. Tavalselt on tsükkel lühem (ilma ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Muretsemiseks pole põhjust, peale pillidega lõpetamist võib esimene tsükkel mõned päevad nihkuda. Kui olite kaitsmata vahekorras veritsuse kolmandal päeval, siis tõenäosus rasestuda on küll ...

Loe edasi

tsüklihäire

millest on tingitud menstruatsioonitsükli häired? viimase pooleteist aasta jooksul on tsükkel täiesti paigast. kord puudub viis kuud, siis ilmub jälle ja neli kuud käib nagu kellavärk. viimasel ajal esineb ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Tsüklihäirete taga on enamasti hormonaalse regulatsiooni häire, häired munasarjade töös. Tsükli kõikumisi võib põhjustada kiire kaalu muutus, range dieet, tugev emotsionaalne pinge, stress. ...

Loe edasi

Kas tsükli häire?

Probleem on järgnev, et mul on juba tsükli 37 päev ja menstruatsiooni ei ole ikka veel. Märgid algavaks menstruatsiooniks olid nagu olemas (n: rindade valulikkus). Kuna soovin rasestuda siis lootsin, ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Teie seisund ei ole äge. Kui vana Te olete? Kas Teil on veel olnud rasedusi?
Korrake rasedustest enne arsti juurde minekut hommikusest uriinist.
Endometrioos on kroonilise ...

Loe edasi

Tsükli häire

Tere.Mul on selline mure.Mu eelmine rasedus katkes märtsis 15-dal nädalal.Vahepeal on olnud kolmed päevad 21-25 päevase vahega.Viimased päevad olid 16.mai.Täna on tsükli 32 päev ning päevi ei ole veel ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
1. Tuleb reserveerida aeg naistearsti vastuvõtule
2. Rasedustest tuleb korrata alates 36. menstruaaltsükli päevast
3. Raseduse või m.tsükli häire olemasolu saab täpsustada ...

Loe edasi

nihe hormoonides

Tere, mul avastati ebakorrapärase tsükli põhjuseid uurides nihe hormoonides ja määrati neljakuune ravikuur. Kas häire hormonaalses tasakaalus on kergesti kõrvaldatav ning kas tablettide võtmine välistab ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Kahjuks ei ole Te kirjutanud,missuguseid tablette Te praegu võtate,seetõttu ei saa ma Teile konkreetset vastust anda.Kui Te saate rasestumisvastaseid hormoone,siis loomulikult välistab see rasestumist. ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi