Rindade pakitsus 04.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Olen 43-aastane naine.Probleemiks on rindade valu ja pakitsus ka sel ajal, kui loogiliselt võttes ei tohiks seda olla.Premenstruaalne sündroom kestab mul paar nädalat, aga viimasel ajal on ka vist juba "postmenstruaalne" sündroom s.t. rinnad valutavad ja pakitsevad ka vahetult peale menstruatsiooni lõppu. Tsükkel on enda arvates korras, 27-28 päeva, rasedusvastaseid vahendeid ei tarvita. Oktoobris 2002 oli mul emakavälise müoomisõlme eemaldamine, operatsioon läks hästi ja günekoloogi juures kontrollis käisin märtsis 2003.a. Kõik oli siis korras. Menstruatsiooni ajal on vereeritus keskmine, varem olid (enne oppi) päevad vererohkemad ja määris kauem. Kas mul võib olla tegemist mingi hormooni üleküllusega? See pidev rindade pakitsus hakkab juba tüütama. Tänan ette vastuse eest.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Kas olete sünnitanud?
1) on vajalik günekoloogiline ja onkoloogiline kontroll
2) lisauuringud: kolposkoopia, ultraheli diagnostika
3) vajadusel hormoonuuringud m.tsükli 3.päeval
4) piimanäärmete kontroll m.tsükli 5.-15. päevani ja rindade ultraheliuuring
Soovitan tulla konsultatsioonile.
-võtke kaasa operatsiooni väljavõtte koopia (emakaväline sõlm?)
-tuletage meelde, millal oli viimati günekoloogiline läbivaatus, analüüsid
Registreeruge 06061679, 06061670
Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Pakitsus alakõhus

Hüppeliigese murru taastusraviks soovitati teha jalale meresoolaga vanni. Tegin seda 2 nädalat ja küllaltki sooja veega. Nüüd selline probleem, et alakõhus pakitsev valu. Tekkis ka öine higistamine, samal ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kuumadel hoogudel ja higistamisel on küll seos kehatemperatuuri tsentraalse häirega.Ka jalgade soojad vannid põhjustavad perifeerse naha veresoonte laienemist,aga see on kiiresti mööduv nähtus.Kui ...

Loe edasi

Fibroadenoomid

Tere.

Mul on diagnoositud rinnas fibroadenoom. Moodustis tekkis imetamise ajal, praegu lõeptan imetamist, olen 29-aastane, laps on esimene. Diagnoos on kinnitatud biopsiaga, peale mida on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Fibrodenoom on rindade healoomulistest kasvajatest kõige levinum just noorte naiste saes.Fibroadenoom on valutu,aeglaselt kasvav,liikuv,elastne kühm,mille suurus menstruaaltsükli jooksul ei muutu.Üksiku ...

Loe edasi

menstruatsioonist vabaks

Puhkusereis satub täpselt päevade ajale, aga ei ole ju võimalik tampooniga selgeveelistes basseinides ujuda. Küsimus: kas tänapäeval on olemas mingit ravimit, mis päevad ära jätaks? Tean küll rasestumisvastastest ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Loen teie kirjast, et olete 41-aastane. On raske uskuda, et just nüüd hakkas teid menstruatsioon häirima.
On ju väga hea, et teile on tostatud munajuhade sterilisatsioon, ...

Loe edasi

Menstruatsiooni häired ja Logest

Tere!

Mul on küsimus tsüklihäirete kohta. Olen regulaarselt tarvitanud 3 aasta jooksul Logest tablette ja otsustasin nüüd lõpetada tablettide võtmise, kuna oma partneriga oleme selle kolme ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
nagu selgub kirjast, on enne pillide võtmist olnud tsüklihäireid ja seetõttu võib nüüd esimene menstruatsioon pillide katkestamise järgi tulla hilinenult. Pillide võtmise ajal tekib veritsus ...

Loe edasi

pillid

Tere,

Olen 23 aastane ja alustasin pillide võtmist 17 aastaselt.
Mure järgmine, lõpetasin pillide võtmise poole kuu pealt, see oli juuni keskel. Menstruatsioon on peale seda normaalselt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Pillide võtmine on soovitatav lõpetada 21-tabletise tsükli järel, sest vastasel korral, kui katkestada pillilehe keskel, algab peale viimast pilli taas uus veritsus. Pillide võtmise ajal on ...

Loe edasi

kas beebi-billid võiksid suurendada rindasid?

Tere.Mind huvitab selline küsimus,et kas rasestumisvastastest ravimitest on ka mõni selline mis mõjutab rindade kasvu??Mul nimelt on üli väiksed rinnad ja võibolla oleks neist mingit abi või muust hormoon ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
hormonaalsed rasestumisvastased vahendid ei oma rindu suurendavat efekti. Hormonaalse spiraali ja ka pillide kõrvaltoimeks võib olla rindade pakitsus ja hellus, kuid püsivat rindade suurenemist ...

Loe edasi

tablettidega vahe tegemine

Tere!

olen võtnud rasestusvastaseid tablette (logest) juba ubes 6 aastat (18-aastasest saadik). momendil on selline periood, kus meest ei ole ja tegelikult pole ma juba üsna tükk aega seksuaaleluga ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Küllalt palju noori inimesi kasutabki just topeltkaitset- pille, et oleks tsükli kontroll ja raseduse vastane kaitse ja kondoomi haiguste kaitseks. Kui see Teile sobib võite jätkata. Samas ...

Loe edasi

rinnad

Tere. Mul järgmine mure.Olen 33 a. ja enamus ajast minu mens.tsükkel on
olnud palju pikem ja kõikuvam kui enamusel.Ainult siis oli korrapärane kui
tarvitasin rasestumisvastaseid tablette.Siis ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Rindade valulikkus ja pakitsus menstruatsioonieelsel perioodil on seotud hormonaalsete muutustega ovulatoorse tsükli korral. Kui kasutada pille, siis sellised kaebused kaovad, sest pillide ...

Loe edasi

Pinge tunne rinnas

... ongi viimasel ajal muretsema pannud,ühes(paremas)rinnas.Varem pole kunagi sellist asja olnud ,ei seoses päevadega ega millegi muuga.Tunne on vahest nagu torkiv.Ükskord samal ajal pinge tundega tuli ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Menstruatsiooni eelsel perioodil on rindade hellus ja pakitsus normaalne nähtus. Võiksid siiski lasta rinnad üle kontrollida (palpeerida) kas naistearstil või mammoloogil. Rindu tuleb kontrollida ...

Loe edasi

Küsimused

1. Kasutasin pool aastat Jeaninet ja see mõjus väga hästi rindadele (tugevamad, suuremad), aga kuna muud kõrvalnähud olid väga häirivad, olin sunnitud võtmise pooleli jätma. Nüüd rinnad hästi koledalt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
1.Hormoontablette rindade suurendamiseks küll pole arukas võtta! Selles küsimuses soovitan pöörduda ilukirurgi poole. Mis puutub rasestumisvastastesse vahenditesse, siis ka hormonaalse spiraaliga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi