vereeritus tupest. 03.06.03 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

4 päeva peale mensese lõppu (mis kulges täiesti normaalselt) hakkas mul uuesti vereeritus tupest. Alguses oli selline seisnud veri, pruum ja klimpides aga veri läheb järjest heledamaks. tänaseks, kui verejooks on kestnud juba 4 päeva, läheb veri järjest punasemaks. Erilisi valusid ei kaasne. Käisin ka arsti juures nõustamisel aga keegi ei oska arvata millest see on. Võtan ka korralikult ja regulaarselt Harmonet tablette. Füüsilist tööd ei ole teinud.
aasta tagasi oli mul emakaväline rasedus, mis eemaldati edukalt.
Millest selline asi võiks olla tingitud ja kaua see kestab ning kas on ohtlik. Arst väitis, et see võib olla tingitud mingist põletikust.
Ette tänades väga murelik 22 aastane naisterahvas.

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
1) tegemist võib olla tupe, emakakaela või põletikega väikevaagnas
2) kui veresegune määrimine kestab tablettide ajal mitu m. tsüklit, tuleks mõelda tablettide vahetamisele
Pöörduge naistearstile.
Naistearst G.Litter

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

SOS-pill ja klamüüdia

Tere.
Käisin 3 kuud peale sünnitust sünnijärgses kontrollis ja kui vastused kätte sain, sain teada, et mul on klamüüdia (3.detsember). Aga enne kui olin teadlik klamüüdiast, võtsin peale kaitsmata ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! SOS pillidel ei ole seost klamüüdia tekkes.Küll aga põjustavad SOS pillid vereeritust,sest pillides on väga suur kogus kollaskehahormooni,seetõttu vereeritus,mis tekkis on pseudomenstruatsioon ja ...

Loe edasi

Päevi pole, aga verd tuleb

Selline mure on, et mul lõppesid 5 päeva tagasi päevad, aga nüüd vahel kui WCs käin, tuleb ikka verd natukene ja vahekorra ajal tuli eriti palju. Ja üleüldse vahetevahel tuleb tupest verd. Misasi see olla ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Esimesel kolmel kuul võib Jeanine tarvitamise ajal esineda vahevereeritusi.Eriti siis,kui võtate tablette ebaregulaarselt.Kuna aga esineb ka vahekorrajärgne vereeritus,soovitan kindlasti pöörduda ...

Loe edasi

hormoonspiraal

15 märts paigaldati hormoon spiraal ja nüüd viimase kaks nädalat on tupest eritanud vere taolist eritist.Käisin kontrollis ja kõik olevat ok,spiraal paigas jne,
teostati ultraheli.Kas ma saan ise ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Osadel naistel esineb spiraali kasutamise alguses 2...3 kuu jooksul ebaregulaarset veritsust, määrimist (vähene vereeritus) või tavalisest pikemaid menstruatsioone, kuid võrreldes menstruatsioonidega ...

Loe edasi

vereeritus

tervist!
selline probleem. olin eelneval õhtul seksuaalvahekorras oma poisiga, kasutasime ka kondoomi. järgmine päev eritus tupest veidi verd. Menstruatsioon oli ära vähem kui 2 nädalat tagasi. Kas ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Ühekordne määrimine ei tohiks veel ärevust põhjustada,kui see aga korduma kipub,siis soovitan kindlasti günekoloogi konsultatsiooni.Edu soovides,Maie Väli

Loe edasi

sünnituse järel ei kao väike vereeritus

Tere, sünnitasin jaanuaris, vanust on 36. 2 kuud peale sünnitust kestab ikka väike (piisab pesukaitsmest) vereeritus tupest. Käisin sünnitusjärgses kontrollis, arst ütles, et tema ei näe, kust veri tuleb ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Soovitaks teha Ultraheli uuring emakast, selleks et täpsustada, kas emakaõõnes on kõik korras(platsenta tükikeste retensiooni väljalülitamiseks). KUi on OK, siis võib olla õhukesest tupe limaskestast, ...

Loe edasi

menstruatsioon

Tere

Probleem järgmine:

Algasid päevad, kestsid 4 päeva, neljandal päeval vereeritust enam polnudki peaaegu. 4. päeva öösel olin sugulises vahekorras, kuid enne seda olin olnud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere, Triin!
Peale SOS pilli võtmist tekib sageli vereeritus tupest mõned päevad kuni nädal peale pilli võtmist, see on normaalne reaktsioon. Kuna SOS pillidega kaasneb sageli vereeritus ja tekib ...

Loe edasi

pidev kahtlane vereeritus tupest

Tere! Olen pikemat aega hädas imeliku pruunika vereeritusega tupes. 2 kuud tagasi soorutasin abordi. Peale seda oli menstruatsioon ära, aga nüüd olen hädas taolise murega. Kuu aega peale aborti kasutasin ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Vajate reaalset naistearsti konsultatsiooni.
Kirjeldatud andmeid on liiga vähe.

Loe edasi

Vereeritus peale vahekorda

Tere,
Pöördun Teie poole järgneva murega. Viimase paari nädala jooksul on mul juba kolmas kord peale vahekorda vähene vereeritus. Tupest välja voolav sperma on veresegune. Hilisemat määrimist ega ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Suure tõenäosusega on tegemist probleemiga emaka kaelal (põletik, polüüp vms). Ilma läbivaatluse ja analüüsideta on raske täpselt öelda, millega on tegu.
Kui veritsus kordub võite pöörduda ...

Loe edasi

vereeritus peale vahekorda

Olen 21-aastane naisterahvas. Peale vahekorda, kui mu elukaaslane peenise tupest välja tõmbas, oli kõik järsku verine. Algul ei saanud me hästi aru, kellelt see veri pärineb. Peale pesemist selgus siiski, ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Soovitan tsüklihäire põhjuse selgitamiseks pöörduda siiski naistearsti poole. On võimalik, et veritsuse põhjus on põletik, emakakaela patoloogia jne. Selguse saamiseks oleks siiski vajalik ...

Loe edasi

Verejooks vahekorra ajal

Tere!

Sooviksin leida vastust probleemile, nimelt vahekorra ajal oma tüdrukuga eritub tal tupest verd (silmas ei pea menstruatsiooni). Ise ta valu ei kurda ning verejooksu seletada ei oska. ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud küsija!

Tunnustan Teie mehelikkust aidata leida ühisele probleemile lahendusi.

Välistada tuleks:

-põletikud

-põletikud ja muutused emakakaelal
Loe edasi



Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi